Художественно-эстетическое восприятие: специфика и развитие в дошкольном возрасте
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1467/
|
|
Title |
Художественно-эстетическое восприятие: специфика и развитие в дошкольном возрасте
Аrtistic-aethetic perception: specifics and development in preschool age Художньо-естетичне сприймання: специфіка та розвиток у дошкільному віці |
|
Creator |
Біла, І.М.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
|
Description |
Художественно-эстетическое восприятие, которое является началом становления творческой личности, предполагает в первую очередь развитие восприятия красоты, искусства. Важно учитывать возрастные особенности художественного восприятия у детей. Уровни развития эстетического восприятия, его закономерности и динамика определяют перспективы развития. Грамотно подобранные средства и приемы активизации процесса восприятия художественных произведений помогут взрослым легко ввести детей в мир прекрасного.
Художньо-естетичне сприймання,яке є початком становлення творчої особистості,передбачає в першу чергу розвиток приймання краси,мистецтва. Важливо враховувати вікові собливості художнього сприймання у дітей.Рівні розвитку естетичного сприймання , його законо мірності та динаміка визначають перспективи розвитку. Грамотно підібрані засоби і прийоми активізації процесу сприймання художніх творів допоможуть дорослим легко ввести дітей у світ прекрасного. |
|
Publisher |
«Фенікс», м.Київ, Україна
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1467/1/9.pdf
- Біла, І.М. (2013) Аrtistic-aethetic perception: specifics and development in preschool age Актуальні проблеми психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Т. ХІІ. Психологія творчості. – Вип. 17. (17). |
|