Діагностичний потенціал карусу: сприймання інформації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1448/
|
|
Title |
Діагностичний потенціал карусу: сприймання інформації
|
|
Creator |
Третяк, Т.М.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Обґрунтовуються методичні засоби дослідження творчого сприймання в процесі розв’язування учнями творчих задач, аналізуються їх діагностичні можливості. Формулюються особливості і тенденції творчого сприймання інформації при розв’язуванні учнями творчих задач. Підкреслюється доцільність реалізації діагностичного і розвиваючого потенціалу конструктивних задач.
|
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1448/1/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BA_%D0%A2._%D0%9C._%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81%D1%83.pdf
- Третяк, Т.М. (2013) Діагностичний потенціал карусу: сприймання інформації Інноваційні технології та підходи до діагностики обдарованості: світовий досвід : матеріали міжнародного конгресу, м. Київ, 19-20 червня 2013 р. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2013.. pp. 144-150. |
|