Record Details

Діагностичний потенціал карусу: сприймання інформації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1448/
 
Title Діагностичний потенціал карусу: сприймання інформації
 
Creator Третяк, Т.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Обґрунтовуються методичні засоби дослідження творчого сприймання в процесі розв’язування учнями творчих задач, аналізуються їх діагностичні можливості. Формулюються особливості і тенденції творчого сприймання інформації при розв’язуванні учнями творчих задач. Підкреслюється доцільність реалізації діагностичного і розвиваючого потенціалу конструктивних задач.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1448/1/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BA_%D0%A2._%D0%9C._%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81%D1%83.pdf
- Третяк, Т.М. (2013) Діагностичний потенціал карусу: сприймання інформації Інноваційні технології та підходи до діагностики обдарованості: світовий досвід : матеріали міжнародного конгресу, м. Київ, 19-20 червня 2013 р. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2013.. pp. 144-150.