Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1342/
http://journal.iitta.gov.ua/ |
|
Title |
Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти
|
|
Creator |
Коневщинська, О.Е.
|
|
Subject |
004.7 Computer communication. Computer networks
37 Education 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
У статті проаналізовано основні категорії фахівців, які здійснюють організаційну, адміністративну, навчально-методичну, технічну, технологічну підтримку процесу дистанційного навчання. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення додаткових освітніх програм у галузі ІКТ і дистанційної освіти для робітників освітньої галузі, а також організаційне, методичне та технічне забезпечення впровадження і розвитку ІКТ та дистанційної освіти за освітніми програмами. Визначено основні вимоги до кваліфікаційного рівня кадрового забезпечення. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей викладачів-тьюторів необхідних для успішної професійної діяльності. Виокремлено складові професійної компетентності мережних викладачів відповідно до структури діяльності. В статье проанализированы основные категории специалистов, которые осуществляют организационную, административную, учебно-методическую, техническую, технологическую поддержку процесса дистанционного обучения. Отмечено, что среди основных заданий деятельности ресурсных центров дистанционного образования является обеспечение дополнительных образовательных программ в области ИКТ и дистанционного обучения для работников образования, а также организационное, методическое и техническое обеспечение внедрения и развития ИКТ и дистанционного обучения по образовательным программам. Определены основные требования к квалификационному уровню кадрового обеспечения. Охарактеризован комплекс профессионально значимых качеств преподавателей-тьюторов необходимых для успешной профессиональной деятельности. Выделены составляющие профессиональной компетентности сетевых преподавателей в соответствии со структурой деятельности. The article analyzes the main categories of professionals who carry out the organizational, administrative, teaching, technical, technological support of distance learning. It is indicated that the main purpose of distance education resource centers is to provide additional educational programs in the field of ICT and distance education for workers of education industry as well as organizational, methodological and technical support for the implementation and development of ICT and distance learning for educational programs. The basic requirements for qualification of personnel support; the characteristic set of professionally significant qualities of teachers, tutors needed for a successful profession, as well as determined components of professional competence network of teachers according to the structure of activity are presented. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2013-12-30
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1342/1/957-3256-1-PB.pdf
- Коневщинська, О.Е. (2013) Кадрове забезпечення ресурсного центру дистанційної освіти Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (38). pp. 182-195. ISSN 2076-8184 |
|