Record Details

Современные подходы к проектированию и реализации комбинированного обучения

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1272/
http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/22953/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%8E%D0%BA%20%D0%90_%D0%9D.pdf
 
Title Современные подходы к проектированию и реализации комбинированного обучения
Modern approaches to the design and implementation of blended learning
Сучасні підходи до проектування та реалізації комбінованого навчання
 
Creator Стрюк, А.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статье рассмотрены основные подходы к трактовке понятия «комбинированное обучение» (blended learning). Представлена организационная модель комбинированного обучения, рассмотрены основные этапы его проектирования и реализации. В качестве примера рассмотрено организацию комбинированного обучения системному программированию бакалавров программной инженерии.
The article describes the main approaches to the interpretation of the concept of "blended learning". The organizational model of blended learning, the basic stages of its design and implementation. As an example the organization of combined training system programming undergraduate software engineering.
У статті розглянуто основні підходи до трактування поняття «комбіноване навчання» (blended learning). Представлена організаційна модель комбінованого навчання, розглянуто основні етапи його проектування та реалізації. Як приклад розглянуто організацію комбінованого навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії.
 
Publisher БГУ
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1272/1/stryuk_IO2012.pdf
- Стрюк, А.М. (2012) Modern approaches to the design and implementation of blended learning . pp. 379-383.