Record Details

Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1200/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/archive
 
Title Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті
Informational support of interdisciplinary approach in the general secondary education
Информационная поддержка реализации межпредметного подхода в школьном образовании
 
Creator Биков, В.Ю.
Овчарук, О.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття присвячена місцю і ролі інформаційно-комунікаційних технологій у реалізації міжпредметного підходу в системі загальної середньої освіти. Розкрито форми і засоби використання інформаційно-комунікаційних технологій і засобів навчання у викладанні предметів і предметних галузей у шкільній освіті. Ознайомлено з поняттям комп’ютерної грамотності через призму міжнародних підходів, зокрема Рамки ЮНЕСКО з ІКТ компетентності для вчителів. Виокремлено проблеми і перешкоди, які нині виділяють вчителі під час упровадження ІКТ в школі, зокрема в реалізації міжпредметного підходу. Ознайомлено з програмними продуктами провідних компаній, як ІВМ, Microsoft, Google, що забезпечують підтримку впровадження ІКТ у навчальний процес і сприяють професійному розвиткові вчителів.
The article deals with the place and the role of information and communication technologies in the interdisciplinary approach fulfillment in the system of secondary education. The ICT forms and tools application in the process of school learning subjects and content areas
are revealed. The problems and obstacles are discovered by teachers in particular through interdisciplinary approach realization. The programming products are described such as those proposed by ІВМ, Microsoft, Google corporations which ensure support of learning process and promote the professional teacher development.
Статья посвящена месту и роли информационно-коммуникационных технологий в реализации межпредметного подхода в системе общего среднего образования. Раскрыто формы и средства использования ИКТ в преподавании предметов и предметных сфер в школьном образовании. Выделено проблемы и препятствия, которые сегодня выделяют учителя при внедрении ИКТ в школе, в особенности при реализации межпредметного подхода. Ознакомлено с программными продуктами ведущих компаний, как, например, ІВМ, Microsoft, Google, которые обеспечивают поддержку внедрения ИКТ в учебный процесс и содействуют профессиональному развитию учителей.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1200/4/%D0%91%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%2C_%D0%9E%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BA-2013.pdf
- Биков, В.Ю. and Овчарук, О.В. (2013) Informational support of interdisciplinary approach in the general secondary education Інформаційні технології і засоби навчання , 5 (37). ISSN 2076-8184