Ресурс обучения «Wiki-документ» в системе «Херсонский виртуальный университет»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1191/
http://ite.ksu.ks.ua/Issue-15 |
|
Title |
Ресурс обучения «Wiki-документ» в системе «Херсонский виртуальный университет»
Ресурс навчання «Wiki-документ» в системі «Херсонський віртуальний університет» Resource of training “Wiki-document” in system “Kherson virtual university” |
|
Creator |
Козловский, Е.О.
Кравцов, Г.М. |
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
004.4 Software 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Представлены результаты по моделированию электронных информационных ресурсов обучения на основе Wiki-технологий. Применение такой модели проиллюстрировано на примере разработки программного модуля системы дистанционного обучения «Херсонский виртуальный университет» для создания и использования Wiki-документов.
Представлені результати з моделювання електронних інформаційних ресурсів навчання на основі Wiki-технологій. Застосування такої моделі проілюстровано на прикладі розробки програмного модуля системи дистанційного навчання «Херсонський віртуальний університет» для створення та використання Wiki-документів. Results on modeling of electronic information resources of training on the basis of Wiki-technologies are presented. Application of such model is illustrated on an example of working out of the program module of distance learning system «Kherson virtual university» for creation and use of Wiki-documents. |
|
Publisher |
Херсонський державний університет, Україна
Kherson State University, Ukraine |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1191/1/KozlovskiyE_KravtsovH_issue15_2013.pdf
- Козловский, Е.О. and Кравцов, Г.М. (2013) Resource of training “Wiki-document” in system “Kherson virtual university” Journal of Information Technologies in Education, 1 (15). pp. 255-262. ISSN 2306-1707 (online), 1998-6939 (in print) |
|