Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/1146/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/849 |
|
Title |
Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці
Propaedeutics of Learning of ICT Basics in Preschool and Early School Years |
|
Creator |
Лаврентьєва, Г.П.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Інформаційне суспільство диктує нові вимоги до змісту і організації навально-виховного процесу. У зв’язку з цим, застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освіті стає однією із ланок загальної дидактичної системи навчання у молодшій школі. Дана стаття висвітлює питання пропедевтики навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. В ній розкриваються принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного навчання основ інформатики. Досліджуються процеси і особливості використання і впровадження ІКТ у навчально-виховному процесі дітей дошкільного віку. Визначаються чинники, які впливають на ефективність навчання та безпечне використання комп'ютерної техніки, які суттєві для збереження здоров’я дітей дошкільного віку. Викладені методичні поради та психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини при використанні комп’ютерних розвивально ігрових та навчальних засобів, що є суттєві для здійснення пропедевтики навчання інформаційних технологій.
Information society forces new requirements for the content and organization of the educational process. In this regard, the use of ICT in education is one of integral parts of the system in general didactics of educational process in primary school. This article highlights the propaedeutic of ICT basics learning in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous propaedeutic of learning of ICT basics. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of preschool age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential to health preservation of preschool children are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of ICT learning are outlined. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/1146/1/prop_navch.pdf
- Лаврентьєва, Г.П. (2013) Propaedeutics of Learning of ICT Basics in Preschool and Early School Years Інформаційні технології і засоби навчання , 3 (35). |
|