Record Details

Mетодичні рекоендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1106/
 
Title Mетодичні рекоендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення
Guidelines to selection and use of electronic learning resources and tools
 
Creator Дем’яненко, В.М.
Лаврентьєва, Г.П.
Шишкіна, М.П.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.09 Organization of instruction
 
Description На сучасному етапі формування інформаційного суспільства стрімкий технологічний розвиток, що пов’язаний з появою нових освітніх інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема на базі засобів хмарних обчислень, мобільного навчання, сервісів соціальних мереж, знаннє-орієнтованих систем, спрямований на досягнення нової якості освіти. Завдяки сучасним технологіям упорядковуються процеси накопичення і зберігання різних предметних колекцій електронних освітніх ресурсів, можливості надання доступу та функціональність яких значно зростають. Це сприяє реформуванню та розвитку інформаційного середовища навчання, поліпшенню якості засобів ІКТ, підвищенню загального рівня е-навчання.
Створення умов рівного доступу до кращих зразків електронних ресурсів та засобів навчального призначення, безпеки і комфорту учнів та студентів при роботі із засобами ІКТ потребує удосконалення технологічних платформ, технічних засобів реалізації електронного навчання та методик їх застосування. У зв’язку з цим, проблеми покращення науково-методичного забезпечення процесу інформатизації освіти, зокрема в аспекті виявлення найбільш доцільних шляхів застосування електронних освітніх
At the present stage of information society development the rapid technological grouse that is associated with the emergence of new educational ICT, in particular on the basis of cloud computing, mobile learning, social networking services, knowledge-based systems aimed at achieving a new quality of education. Thanks to modern technology the processes of accumulation and storage of various subject collections of electronic learning resources are organized, the possibility of access and functionality of its use significantly increases. It promotes the transformation and development of information learning environment, improves the quality of ICT-based tools, increasing the overall level of e-learning.
For the aims of equal access to the best examples of electronic learning resources and tools, safety and comfort of pupils and students when working with ICT tools there is a need of improvement of technological platforms, hardware and software e-learning tools and methods and their application. In this context, the problem of improving the scientific and methodological support for the process of informatization of education, particularly in terms of identifying the most appropriate ways of electronic educational resources wide spread adoption are relevant.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1106/1/Demyanenko-Lavrentieva-Shyshkina.pdf
- Дем’яненко, В.М., Лаврентьєва, Г.П. and Шишкіна, М.П. (2013) Guidelines to selection and use of electronic learning resources and tools Computer at school and at home, 1 (105). pp. 44-48.