Record Details

Пропедевтика формування інформаційної культури учнів у початковій школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1100/
 
Title Пропедевтика формування інформаційної культури учнів у початковій школі
Propaedeutics of information culture formation in primary schools
 
Creator Лаврентьєва, Г.П.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Інформаційне суспільство диктує нові вимоги до змісту і організації навально-виховного процесу. У зв’язку з цим, застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освіті стає однією із ланок загальної дидактичної системи навчання у молодшій школі. Дана стаття висвітлює питання пропедевтики формування інформаційної культури у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. В ній розкриваються принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного розвитку інформаційної культури. Досліджуються процеси і особливості використання і впровадження ІКТ у навчально-виховному процесі дітей молодшого шкільного та дошкільного віку. Визначаються чинники, які впливають на ефективність навчання та безпечне використання комп'ютерної техніки, які суттєві для збереження здоров’я дітей цього віку. Викладені методичні поради та психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини при використанні комп’ютерних розвивально ігрових та навчальних засобів, що є суттєві для здійснення пропедевтики формування інформаційної культури .
This article highlights the problems of propaedeutics of information culture formation in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous development of information culture. The processes and characteristics of ICT application of in the learning process of children of primary school and preschool ages are described. The main factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology being essential to the health of children of this age are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for educational environment design, providing psychological comfort of the child using computer gaming and e-learning tools that are essential for the formation of information culture propaedeutics are outlined.
 
Publisher ІІТЗН НАПНУ
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1100/1/Propedevtika_csf.pdf
- Лаврентьєва, Г.П. (2013) Propaedeutics of information culture formation in primary schools Computer at school and at home, 8 (112).