Record Details

Комп’ютерно орієнтована технологія оцінювання навчальних досягнень студентів фізичних спеціальностей на основі ймовірнісних теорій тестування

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1089/
 
Title Комп’ютерно орієнтована технологія оцінювання навчальних досягнень студентів фізичних спеціальностей на основі ймовірнісних теорій тестування
Computer-oriented technology of assessment of academic achievements of students on physics specialties based on probabilistic test theory
Компьютерно ориентированная технология оценивания учебных достижений студентов физических специальностей на основе вероятностных теорий тестирования
 
Creator Драган, Е.В.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
53 Physics
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті. – Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. – Київ, 2012.
У дослідженні проаналізовано наукову літературу з проблеми дослідження для обґрунтування комп’ютерно орієнтованої технології визначення рівня навчальних досягнень студентів фізичних спеціальностей, експериментально перевірено кореляцію комп’ютерного оцінювання і традиційного визначення рівня навчальних досягнень студентів фізичних спеціальностей. Обґрунтовано комп’ютерно орієнтовану трикомпонентну технологію визначення рівня навчальних досягнень студентів фізичних спеціальностей, яка має інтегративний характер і поєднує такі комп’ютерно орієнтовані технологічні компоненти: визначення балів тестування з врахуванням трудностей завдань, перевірка формульних виразів, створення надійного тесту на основі ймовірнісної теорії Раша. Доведено доцільність застосування методу, що ґрунтується на законах розподілу випадкових величин і за допомогою якого визначаються значення найбільш імовірного балу й розкиду балів; дістали подальшого розвитку технології педагогічних вимірювань у навчанні студентів фізичних спеціальностей; уточнено поняття педагогічної тестології і трудності тестових завдань.
Thesis for the degree of candidate of pedagogical science, speciality 13.00.10 – Information and Communication Technologies in Education. – Institute of Information technology and Learning Tools of the NAPS of Ukraine, Kyiv, 2012.
The thesis analyzed the scientific literature on the investigation to support computer-oriented technology assessment of academic achievements of students of physical specialties, experimentally validated computer assessment and correlation with traditional measuring of academic achievement level of students of physical specialties. Substantiated computer oriented three-component technology to determine the level of academic achievement of students of physical specialties, which is integrative and combines these computer oriented components: a score for testing given with the difficulty of items, checking formula expressions, constructing of a reliable test based on the probabilistic theory of Rush. Proved the feasibility of using the method based on the laws of distribution of random variables and means of which the value of the most probable points and scatter points; further developed pedagogical measurement technology in teaching students of physical specialties, refined the concept of educational testology and difficulty of test items
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.10 – информационно-коммуникационные технологии в образовании. – Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины. – Киев, 2012.
В диссертации проанализирована научная литература по проблеме исследования для обоснования компьютерно ориентированной технологии оценивания учебных достижений студентов физических специальностей, экспериментально проверена корреляция компьютерного оценивания и традиционного определения уровня учебных достижений студентов физических специальностей. Обоснована компьютерно ориентированная трёхкомпонентная технология определения уровня учебных достижений студентов физических специальностей, которая имеет интегративный характер и объединяет такие компьютерно ориентированные компоненты: определение баллов за тестирование с учетом трудностей заданий, проверка формульных выражений, создание надёжного теста на основе вероятностной теории Раша. Доказана целесообразность использования метода, основанного на законах распределения случайных величин, с помощью которого определяются значения наиболее вероятного балла и разброса баллов; получили дальнейшее развитие технологии педагогических измерений в обучении студентов физических специальностей; уточнены понятия педагогической тестологии и трудности тестовых заданий.
 
Date 2012
 
Type Thesis
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1089/1/aref_%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD_%D0%95.%D0%92.pdf
- Драган, Е.В. (2012) Computer-oriented technology of assessment of academic achievements of students on physics specialties based on probabilistic test theory Dissertation candidate2 thesis, ІІТЗН НАПН України.