Проблема мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентностей: теоретичний аналіз понять та практика використання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/994/
|
|
Title |
Проблема мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентностей: теоретичний аналіз понять та практика використання
|
|
Creator |
Рождественська, Д.Б.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
1 Philosophy. Psychology 37 Education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розкриваються теоретико-методологічні підходи до визначення понять мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентності. Надано визначення комунікативної компетентності та її структури. Аналізуються світові підходи відносно сутності поняття, його операційної структури та відмінності у класифікаціях. Охарактеризовано і систематизовано, на прикладі США, типи тестувань з мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентності за роками навчання. Представлено можливості використання компетентнісного підходу у вивченні української мови в старшій школі з дистанційним супроводом.
In the article theoretical and methodological approaches open up to determination of concepts of linguistic, vocal and communicative competence. Determination of communicative competence and its structure is given. Foreign approaches are analyzed in relation to determination of essence concepts, his operational structures and present differences in classifications. It is described and systematized, on the example of the USA, types of testing from linguistic, vocal and communicative competences after the years of studies. It is shown how possible introduction of competence’s approach to the study of Ukrainian at senior classes with distance support. В статье раскрываются теоретико-методологические подходы к определению понятий языковой, речевой и коммуникативной компетентности. Дано определение коммуникативной компетентности и ее структуры. Анализируются зарубежные подходы относительно сущности понятия, его операциональной структуры и отличия в классификациях. Охарактеризовано и систематизировано, на примере США, типы тестирований по языковой, речевой и коммуникативной компетентностям по годам обучения. Представлено возможности использования компетентностного подхода в изучении украинского языка в старшей школе с дистанционным сопровождением. |
|
Publisher |
Редакційно-видавничий відділ Кримського гуманітарного університету
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/994/1/%D0%9C%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%2C_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%94%D0%B2%D0%B0%2C_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%A0%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2007.pdf
- Рождественська, Д.Б. (2007) Проблема мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентностей: теоретичний аналіз понять та практика використання Збірник наукових праць "Проблеми сучасної педагогічної освіти", Ч. 1 (13). pp. 271-279. |
|