Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в ЗОШ (на матеріалі курсу "Культура мовлення")
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/974/
|
|
Title |
Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в ЗОШ (на матеріалі курсу "Культура мовлення")
|
|
Creator |
Рождественська, Д.Б.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
1 Philosophy. Psychology 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті показано як розвиток дистанційних форм навчання активізує необхідність перегляду методики навчання, моделі діяльності та взаємодії вчителів та учнів. Описано результати експериментального дослідження впровадження елементів дистанційного навчання українскій мові, що виявило низку як змістовних, так і організаційних його особливостей.
With further development of distant forms of education, the necessity emerges to review instructional methods, as well, as models of activity and interaction between teachers and students. The experimental research on use of distant education for teaching of the Ukrainian language revealed a series of consequential and organizational peculiarities of such education. В связи с развитием дистанционных форм обучения возникает необходимость пересмотра методики обучения, модели деятельности и взаимодействия учителей и учеников. Проведенное экспериментальное исследование по внедрению элементов дистанционного обучения украинскому языку выявило ряд как содержательных, так и организационных его особенностей. |
|
Publisher |
"Мілленіум"
|
|
Date |
2005
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/974/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8_%D0%94%D0%9D_%D0%A0%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2005.pdf
- Рождественська, Д.Б. (2005) Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в ЗОШ (на матеріалі курсу "Культура мовлення") Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України "Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія і технологія навчання", т. 8, 1. pp. 213-220. |
|