Record Details

Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічної підтримки навчально-дослідницької діяльності учнів.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/821/
 
Title Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічної підтримки навчально-дослідницької діяльності учнів.
Модели гармонизации сетевых инструментов организации и информационно-технологической поддержки учебно-исследовательской деятельности учащихся.
Models of harmonization of network tools of organization and IT support of students’ learning and research activities.
 
Creator Шишкіна, М.П.
Запорожченко, Ю.Г.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті висвітлюються актуальні питання гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічної підтримки навчально-дослідницької діяльності учнів. Здійснено аналіз моделей мережних інструментів відкритих педагогічних систем.
В статье освещаются актуальные вопросы гармонизации сетевых инструментов организации и информационно-технологической поддержки учебно-исследовательской деятельности учащихся. Осуществлен анализ моделей сетевых инструментов открытых педагогических систем.
The actual problems of harmonization of network tools of organizational and IT support of students’ learning and research activities is reflected. The analysis of the models of network tools of open pedagogical systems is made.
 
Publisher Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Україна
 
Date 2012-11
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/821/1/7-%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F-%D0%97%D0%B0%D0%BF._%D0%A8%D0%B8%D1%88%D0%BA..pdf
- Шишкіна, М.П. and Запорожченко, Ю.Г. (2012) Models of harmonization of network tools of organization and IT support of students’ learning and research activities. Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи». pp. 74-78.