Record Details

Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/771/
 
Title Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення
Guidelines for selection and use of electronic tools and resources for educational purposes
 
Creator Шишкіна, М.П.
Дем’яненко, В.М.
Лаврентьєва, Г.П.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37 Education
 
Description Створення умов рівного доступу до кращих зразків електронних ресурсів та засобів навчального призначення, безпеки і комфорту учнів та студентів при роботі із засобами ІКТ потребує удосконалення технологічних платформ, технічних засобів реалізації електронного навчання та методик їх застосування. У зв’язку з цим, проблеми покращення науково-методичного забезпечення процесу інформатизації освіти, зокрема в аспекті виявлення найбільш доцільних шляхів застосування електронних освітніх ресурсів, є актуальними.
Аналіз сучасного стану використання ІКТ у навчально-виховному процесі засвідчує, що перехід до комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання потребує формування готовності вчителів до практичного залучення ІКТ у свою професійну діяльність. Необхідно визначення і обґрунтування найбільш доцільних шляхів добору електронних засобів і ресурсів, їх систематизації, виявлення їх місця у навчально-виховному процесі, оцінки можливостей їх реального використання та співвіднесення їх з цілями навчання.
Ensuring conditions for equal access to the best examples of electronic resources and tools for educational purposes, safety and comfort of students when working with ICT tools requires the improvement of technological platforms, technical implementation of e-learning methods and their application. In this regard, the issue of improving the scientific and methodological support of informatization of education, particularly in terms of identifying the most appropriate ways of electronic learning resources use are relevant.
Analysis of the current status of ICT in the educational process shows that the transition to computer-oriented educational technology needs the training of teachers to the practical use of ICT in their professional activity. Necessity to identify and ground the most appropriate ways of selecting of electronic tolls and resources, their classification, identification of their place in the educational process, assessment of the possibilities of their actual use and their correlation with the learning goals is shown.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/771/2/Demyanenko-Lavrentieva-Shyshkina.pdf
Шишкіна, М.П. and Дем’яненко, В.М. and Лаврентьєва, Г.П. (2012) Guidelines for selection and use of electronic tools and resources for educational purposes Комп'ютер у школі та сім'ї, 8 (104). (Submitted)