Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/750/
|
|
Title |
Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти
Формирование понятийно терминологического аппарата по вопросам развития дистанционного образования Forming a conceptual and terminological apparatus for development of distance education |
|
Creator |
Іванюк, І.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю подальшого розвитку дистанційної освіти в Україні та формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. Здійснено розкриття значення ряду термінів, складеного на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел, в рамках науково-дослідної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему «Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів». Аналіз зарубіжної науково-педагогічної літератури свідчить про певну еволюцію терміну «дистанційна освіта». Звертається увага на те, що останні дослідження українських науковців носять новаторські підходи у формуванні терміну «ресурсний центр дистанційної освіти»
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена необходимостью дальнейшего развития дистанционного образования в Украине и формирования в этой области педагогических исследований единого понятийно-терминологического аппарата. Рассмотрен ряд значений терминов, составленный на основе зарубежных научно-педагогических источников, в рамках научно-исследовательской работы Института информационных технологий и способов обучения НАПН Украины по теме «Методология проектирования сети ресурсних центров дистанционного образования общеобразовательных учебных заведений». Анализ зарубежной научно-педагогической литературы свидетельствует об определенной эволюции термина «дистанционное образование». Обращается внимание на то, что последние исследования украинских ученых носят новаторские подходы в формировании термина «ресурсный центр дистанционного образования» The relevance of the material set out in the article, due to the need for further development of distance education in Ukraine and forming in the field of educational research a single conceptual terminology. Done disclosure of terms drawn up on the basis of foreign scientific and educational sources in the framework of the research program of the Institute of Information Technologies and Teaching NAPS of Ukraine on the topic "Methodology network design of resource centers of Distance Education for secondary schools." Analysis of foreign scientific and educational literature shows a certain evolution of the term "distance education". Attention is drawn to the fact that recent studies by Ukrainian scientists are pioneering approaches in forming the term "Resource Center of Distance Education” |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2012-10
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/750/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA__%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Іванюк, І.В. (2012) Forming a conceptual and terminological apparatus for development of distance education Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (31). ISSN 2076-8184 |
|