Record Details

Методичні рекомендації до оцінювання якості електронних засобів та ресурсів при використанні у навчально-виховному процесі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/748/
 
Title Методичні рекомендації до оцінювання якості електронних засобів та ресурсів при використанні у навчально-виховному процесі
Guidelines to quality evaluation of electronic tools and resources used in educational process
 
Creator Дем’яненко, В.М.
Лаврентьєва, Г.П.
Шишкіна, М.П.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description В умовах формування інформаційного суспільства питання підготовки педагога, який орієнтується в інформаційних потоках, самостійно вчиться, знаходить необхідні ресурси і здобуває нові знання, удосконалюючи професійні компетентності, необхідні для вирішення конкретної проблеми, постають особливо гостро. Аналіз використання ІКТ у навчально-виховному процесі засвідчує, що формування готовності вчителів до активного залучення засобів ІКТ у свою професійну діяльність є нині пріоритетним завданням.
Складовою професійної компетентності вчителя стає вміння вивчати і аналізувати електронні видання освітнього призначення, з’ясовувати їх місце у навчально-виховному процесі у зіставленні з цілями навчання. При цьому вчителі мають володіти навичками визначення якості електронних засобів навчального призначення, їх змісту, технічного виконання, критичного оцінювання можливостей їх добору і застосування в школі та при самостійній роботі учнів удома. Уміння адекватно визначати дидактичні переваги новітніх засобів ІКТ допомагає швидко адаптуватися до змін у розвитку освітніх інформаційних технологій, а також успішно використовувати їх і отримувати позитивний результат (і вміти оцінити цей результат).
In terms of information society formation the problem of training of a teacher who focuses on information flows, self learning, finds the necessary resources and acquires new knowledge, improving the professional competence necessary to address specific problems, is particularly actual. Analysis of ICT use in the educational process shows that formation of readiness of teachers to involvement of ICT into their professional activities is now a priority.
A part of professional competence of a teacher is ability to examine and analyze electronic editions and tools, clarify their place in the learning process in relation to the goals of education. Thus teachers should possess skills to determine and assess quality of electronic educational resources, their content, technical performance, to evaluate critically the possibilities of their selection and use at school and in individual work of students at home. Ability to determine adequately the didactic benefits of advanced ICT tools and to be quickly adapted to changes in development of educational technology, and also successfully use them and get a positive result (and be able to evaluate this result) is now a necessary skill.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/748/1/Demyanenko_Metodychni.pdf
- Дем’яненко, В.М., Лаврентьєва, Г.П. and Шишкіна, М.П. (2012) Guidelines to quality evaluation of electronic tools and resources used in educational process Computer at School and at Home , 7 (103). 3-7.