Навчальний хімічний експеримент та особливості його організації в гуманітарних класах профільної школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/700/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/689/504 |
|
Title |
Навчальний хімічний експеримент та особливості його організації в гуманітарних класах профільної школи
Training chemical experiment and characteristics of its organization in human classes special school |
|
Creator |
Тукало, М.Д.
|
|
Subject |
37 Education
|
|
Description |
Стаття привертає увагу до хімічного експерименту як засобу пізнання, акцентує на ролі його як дидактичного інструменту, дає класифікацію хімічного експерименту у відповідності до його дидактичної мети, розкриває особливості використання навчального хімічного експерименту в класах гуманітарного профілю, відтворює основні мотиваційні характеристики щодо посилення зацікавленості суб’єктів навчання в їх пізнавальній та практичній діяльності, у формуванні їх самостійності та творчому саморозвитку, прогнозує створення комплексу умов для посилення творчого потенціалу учнів у системі сучасного навчального середовища.
The article draws attention to the chemical experiment as a means of cognition, emphasizes its role as a didactic tool, gives a classification of the chemical experiment, in accordance with its didactic purpose, discloses the use of particular chemical experiment teaching in classes in the humanities, reproduces the basic characteristics of motivation to increase interest in their subjects of study cognitive and practical activities in the formation of their independence and creative self-development, predicts the creation of a set of conditions to enhance the creative potential of students in a modern learning environment. |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/700/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_1%2C_2012.pdf
- Тукало, М.Д. (2012) Training chemical experiment and characteristics of its organization in human classes special school Інформаційні технології і засоби навчання, 3 (29). ISSN 2076-8184 |
|