Record Details

Місце ІКТ у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів (європейський досвід)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/662/
 
Title Місце ІКТ у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів (європейський досвід)
The place of information and communication technologies in initial training of primary school teachers (foreign experience)
 
Creator Білоус, О.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена проблемі інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в професійну освіту вчителів країн Європейського Союзу. На основі досліджень, проведених провідними міжнародними організаціями, розглянуто місце і роль ІКТ у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.
The article deals with analysis of the problem of ICT integration in teacher education in European Union. The author examines the place and role of ICT in initial training of future primary school teachers based on research of leading international organizations.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights cc_by_nd
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/662/1/%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A6%D0%95_%D0%86%D0%9A%D0%A2_%D0%A3_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%86%D0%99_%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%A6%D0%86_%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%A5_%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%86%D0%92_%D0%9F%D0%9E%D0%A7%D0%90%D0%A2%D0%9A%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%A5_%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%A1%D0%86%D0%92__%D0%84%D0%92%D0%A0%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%99%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%98%D0%99_%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%94_.pdf
- Білоус, О.В. (2011) The place of information and communication technologies in initial training of primary school teachers (foreign experience) Педагогічна компаративістика – 2011: компаративістські підходи підтримки та розвитку обдарованості (Частина ІІ). pp. 109-115. ISSN 978-966-2633-03-0