Особливості використання засобів ІКТ у предметно орієнтованій проектній діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/629/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/archive |
|
Title |
Особливості використання засобів ІКТ у предметно орієнтованій проектній діяльності
Features of ICT use in the subject-oriented project activiti |
|
Creator |
Соколюк, О.М.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 53 Physics |
|
Description |
У сучасній освіті проектне навчання перебуває в центрі уваги як науковців, так і педагогів-практиків. Навчальний проект є в ряді випадків провідною освітньою формою. Основна увага концентрується на можливості реалізації навчальних проектів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в умовах реального навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. Проведено педагогічний аналіз результативності використання короткострокових інформаційних предметно орієнтованих навчальних проектів, який спирається на експериментальні дослідження. Запропонована узагальнена структура процесу педагогічного проектування з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. In education training project is now in the spotlight as uchenh and educators and practitioners. Training project is, in some cases leading educational form. The main attention is focused on the feasibility of uchebnh projects using information technology kommunikatsionnh in a real educational process in secondary schools. A pedagogical analysis of the impact of kratkovremennh informatsionnh subject orientirovannh uchebnh projects, based on zksperimentalnїe study. The generalized structure of the teaching process design with the use of ICT. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/629/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B2_%D0%86%D0%9A%D0%A2_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%BE_%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf
- Соколюк, О.М. (2011) Features of ICT use in the subject-oriented project activiti Інформаційні технології і засоби навчання , 6 (26). ISSN 2076-8184 |
|