Комплексна методика оцінювання результатів навчальної діяльності учнів: компетентнісний підхід
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/560/
|
|
Title |
Комплексна методика оцінювання результатів навчальної діяльності учнів: компетентнісний підхід
Complex methods of the assessment of students learning activity results: competence approach Комплексная методика оценивания результатов учебной деятельности учащихся: компетентностный подход |
|
Creator |
Пінчук, О.П.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
|
|
Description |
Модель компетентнісно орієнтованого навчання передбачає удосконалення способів оцінювання результатів навчальної діяльності школярів. У статті запропоновано комплекс психолого-педагогічного інструментарію, що був використаний автором для оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей учнів у процесі навчання фізики.
Модель компетентностно ориентированного обучения предусматривает усовершенствование способов оценивания результатов учебной деятельности школьников. В статье предложен комплекс психолого-педагогических инструментов, которые были использованы автором для оценки уровня сформированности предметных компетентностей учащихся в процессе обучения физики. The model competency-based training provides improving ways to assess learning results of students' activities. The complex of psychological and pedagogical tools that was used by the author to assess subject competence of students in learning physics is presented in the article. |
|
Publisher |
Черкаський національний ун-т імені Богдана Хмельницького
|
|
Date |
2012-04
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/560/1/%D0%9F%D0%B8%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D1%86_2012.pdf
- Пінчук, О.П. (2012) Complex methods of the assessment of students learning activity results: competence approach Вісник черкаського університету, 13 (226). pp. 112-116. ISSN 2076-586Х |
|