Record Details

Комплексна методика оцінювання результатів навчальної діяльності учнів: компетентнісний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/560/
 
Title Комплексна методика оцінювання результатів навчальної діяльності учнів: компетентнісний підхід
Complex methods of the assessment of students learning activity results: competence approach
Комплексная методика оценивания результатов учебной деятельности учащихся: компетентностный подход
 
Creator Пінчук, О.П.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Модель компетентнісно орієнтованого навчання передбачає удосконалення способів оцінювання результатів навчальної діяльності школярів. У статті запропоновано комплекс психолого-педагогічного інструментарію, що був використаний автором для оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей учнів у процесі навчання фізики.
Модель компетентностно ориентированного обучения предусматривает усовершенствование способов оценивания результатов учебной деятельности школьников. В статье предложен комплекс психолого-педагогических инструментов, которые были использованы автором для оценки уровня сформированности предметных компетентностей учащихся в процессе обучения физики.
The model competency-based training provides improving ways to assess learning results of students' activities. The complex of psychological and pedagogical tools that was used by the author to assess subject competence of students in learning physics is presented in the article.
 
Publisher Черкаський національний ун-т імені Богдана Хмельницького
 
Date 2012-04
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/560/1/%D0%9F%D0%B8%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D1%86_2012.pdf
- Пінчук, О.П. (2012) Complex methods of the assessment of students learning activity results: competence approach Вісник черкаського університету, 13 (226). pp. 112-116. ISSN 2076-586Х