Роль вчителя у процесі виховання громадянина Нідерландів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/520/
|
|
Title |
Роль вчителя у процесі виховання громадянина Нідерландів
|
|
Creator |
Гриценчук, О.О.
|
|
Subject |
37 Education
|
|
Description |
Останніми роками педагоги Європи виділили напрямок громадянського виховання як пріоритетний у галузі освіти. Виховання громадянина держави, Європи і, навіть, Всесвіту – актуальне питання сьогодення, яке стоїть перед сучасною педагогікою. Серед європейських країн Нідерланди -активний учасник Ради Європи, ООН, ЮНЕСКО і в тісній співпраці з іншими європейськими країнами бере участь у процесі розвитку теоретичної і практичної бази проблеми виховання громадянина. Вчитель головна особа в процесі втілення ідей науковців в життєву практику. Важко переоцінити його роль у моральному, соціальному вихованні школяра, адже вихователь впливає на формування поглядів учнів та їх поведінку, і тим самим коригує процес формування майбутнього громадянина. |
|
Date |
2002
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
text |
|
Language |
uk
uk |
|
Rights |
cc_by_nd
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/520/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9D%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%96%D0%B2.doc
http://lib.iitta.gov.ua/520/3/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9D%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%96%D0%B2.1.txt - Гриценчук, О.О. (2002) Роль вчителя у процесі виховання громадянина Нідерландів Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Сер.: Педагогіка., 9. pp. 135-138. |
|