Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/513/
|
|
Title |
Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах
О результатах исследования научно-методических основ организации среды дистанционного обучения в обчеобразовательных учереждениях |
|
Creator |
Пінчук, О.П.
Богачков, Ю.М. |
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Виклад основних результатів дослідження основних характеристик системоутворювальних елементів та їх зв’язків у середовищах е-дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Визначення показників системоутворювальних елементів систем ДН як результат системного аналізу та інструментального вимірювання значень показників навчальної діяльності учасників дистанційного навчання.
Изложение основных результатов исследования основных характеристик системообразующих элементов та связей между ними в средах электронного дистанционного обучения в общеобразовательных учереждениях. Определение показателей системообразующих элементов систем дистанционного обучения как результат системного анализа и инструментального измерения значений показателей учебной деятельности учасников дистанционного обучения. — |
|
Date |
2011-12
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/513/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2__%D0%9Fi%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
- Пінчук, О.П. and Богачков, Ю.М. (2011) Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Комп'ютер у школі та сім'ї, 8 (96). pp. 16-19. |
|