Record Details

Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/513/
 
Title Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах
О результатах исследования научно-методических основ организации среды дистанционного обучения в обчеобразовательных учереждениях
 
Creator Пінчук, О.П.
Богачков, Ю.М.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
 
Description Виклад основних результатів дослідження основних характеристик системоутворювальних елементів та їх зв’язків у середовищах е-дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Визначення показників системоутворювальних елементів систем ДН як результат системного аналізу та інструментального вимірювання значень показників навчальної діяльності учасників дистанційного навчання.
Изложение основных результатов исследования основных характеристик системообразующих элементов та связей между ними в средах электронного дистанционного обучения в общеобразовательных учереждениях. Определение показателей системообразующих элементов систем дистанционного обучения как результат системного анализа и инструментального измерения значений показателей учебной деятельности учасников дистанционного обучения.

 
Date 2011-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/513/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2__%D0%9Fi%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
- Пінчук, О.П. and Богачков, Ю.М. (2011) Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Комп'ютер у школі та сім'ї, 8 (96). pp. 16-19.