Record Details

Психолого-педагогічні параметри оцінювання якості електронних засобів навчального призначення.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/336/
 
Title Психолого-педагогічні параметри оцінювання якості електронних засобів навчального призначення.
Psychological and pedagogical parameters of quality evaluation of electronic educational tools
 
Creator Лаврентьєва, Г.П.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method
 
Description Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій призводить до значної перебудови інформаційного середовища сучасного суспільства, відкриваючи нові можливості суспільного розвитку, особливо, в сфері освіти.
Електронні засоби навчального призначення все частіш стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. Використання інформаційно - комунікаційних технологій в галузі освіти дозволяє підвищити ефективність навчання, якість засвоєння навчального матеріалу і відкриває великі можливості для вдосконалення процесу навчання..
The rapid development of ICT leads to a significant restructuring of the information environment of modern society, opening up new possibilities of social development, especially in education. Electronic educational tools increasingly become an integral feature of the educational process. Use of information - communication technologies in education can improve learning, increase the quality of learning and opens up great opportunities for improving the learning process.
 
Publisher Міністерство освіти і науки України
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/336/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85-%D0%BF%D0%B5%D0%B4_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8.pdf
- Лаврентьєва, Г.П. (2009) Psychological and pedagogical parameters of quality evaluation of electronic educational tools Нові технології, 60 (2009). pp. 15-18.