Психолого-педагогічні параметри оцінювання якості електронних засобів навчального призначення.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/336/
|
|
Title |
Психолого-педагогічні параметри оцінювання якості електронних засобів навчального призначення.
Psychological and pedagogical parameters of quality evaluation of electronic educational tools |
|
Creator |
Лаврентьєва, Г.П.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.02 General questions of didactics and method |
|
Description |
Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій призводить до значної перебудови інформаційного середовища сучасного суспільства, відкриваючи нові можливості суспільного розвитку, особливо, в сфері освіти. Електронні засоби навчального призначення все частіш стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. Використання інформаційно - комунікаційних технологій в галузі освіти дозволяє підвищити ефективність навчання, якість засвоєння навчального матеріалу і відкриває великі можливості для вдосконалення процесу навчання.. The rapid development of ICT leads to a significant restructuring of the information environment of modern society, opening up new possibilities of social development, especially in education. Electronic educational tools increasingly become an integral feature of the educational process. Use of information - communication technologies in education can improve learning, increase the quality of learning and opens up great opportunities for improving the learning process. |
|
Publisher |
Міністерство освіти і науки України
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/336/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85-%D0%BF%D0%B5%D0%B4_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8.pdf
- Лаврентьєва, Г.П. (2009) Psychological and pedagogical parameters of quality evaluation of electronic educational tools Нові технології, 60 (2009). pp. 15-18. |
|