Методичні підходи до оцінювання якості електронних засобів навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/334/
|
|
Title |
Методичні підходи до оцінювання якості електронних засобів навчання
Methodological approaches to evaluating of learning tools quality |
|
Creator |
Лаврентьєва, Г.П.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
|
|
Description |
У статті наведено аналіз науково-методичних підходів та теоретичних засад оцінювання якості електронних засобів навчання у сфері освіти. Виявлено методи та шляхи організації етапів науково-педагогічного дослідження з оцінювання якості електронних засобів навчання як складової навчального середовища. Надано методичні рекомендації з організації науково-педагогічного експерименту.
Methodological approaches to evaluating of learning tools quality annotation The article presents an analysis of scientific and methodological approaches and theoretical foundations of quality evaluation of electronic learning tools in education. There are methods and ways of organizing stages of scientific and pedagogical studies of quality evaluation of training tools as a part of the learning environment. Guidance for the organization of scientific-pedagogical experiment is provided. |
|
Publisher |
Міністерство освіти і науки України
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/334/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8.pdf
- Лаврентьєва, Г.П. (2009) Methodological approaches to evaluating of learning tools quality Проблеми освіти, 61. pp. 10-12. |
|