Record Details

Математичне моделювання як стрижень загальнопредметної компетентності учнів (на прикладі навчання фізики)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/83/
 
Title Математичне моделювання як стрижень загальнопредметної компетентності учнів (на прикладі навчання фізики)
Mathematical modelling as a core of students’ general subject competence (on the example of teaching physics)
 
Creator Пінчук, О.П.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
51 Mathematics
53 Physics
 
Description In the article the «Mathematical modelling as a core of students’ general subject compe-tence (on the example of teaching physics)» the author considers knowledge of mathematical modelling of the phenomena of nature and society, and the ability to apply it in activity as ma-jor description of general subject competence of student.
On the example of study of basic equation of the molecular-kinetic theory it is shown how the method of mathematical modelling permeates differentsubject spheres, explains one phenomenon and enables to describe new processes.
У статті «Математичне моделювання як стрижень загальнопредметної компетент-ності учнів (на прикладі навчання фізики)» автор розглядає знання математичного мо-делювання явищ природи і суспільства, а також уміння застосовувати його в діяльності як найважливішу характеристику загальнопредметної компетентності учнів.
На прикладі вивчення основного рівняння молекулярно-кінетичної теорії показано, як метод математичного моделювання пронизує різні предметні області, пояснює одні явища і дає можливість описувати нові процеси.
В статье «Математическое моделирование как стержень общепредметной компе-тентности учащихся (на примере обучения физике)» автор рассматривает знание мате-матического моделирования явлений природы и общества, а также умение применять его в деятельности в качестве важнейшей характеристики общепредметной компетент-ности учащихся.
На примере изучения основного уравнения молекулярно-кинетической теории по-казано, как метод математического моделирования пронизывает различные предметные области, объясняет одни явления и дает возможность описывать новые процессы.
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/83/1/%D0%9Fi%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Пінчук, О.П. (2008) Mathematical modelling as a core of students’ general subject competence (on the example of teaching physics) Наук. часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 3. Викладання фізики і математики у вищий та середній школі (4). pp. 67-72.