ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ
ARTIFICIAL NEURAL NETWORK BASED METHOD OF ASSESSMENT OF STUDENTS` FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE BY THE GROUP OF EXPERTS ИНТЕГРИРОВАННЫЙ ПОДХОД К ОЦЕНИВАНИЮ УРОВНЯ СФОРМИРОВАННОСТИ ИНОЯЗЫЧНОЙ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ С ПОМОЩЬЮ ИСКУССТВЕННЫХ НЕЙРОННЫХ СЕТЕЙ |
|
Creator |
Zastelo, Olha V.
|
|
Subject |
експертне оцінювання; медіана Кемені; коефіцієнт конкордації; штучна нейронна мережа
expert evaluation; Median Kemeny; coefficient of concordance; artificial neural network экспертное оценивание; медиана Кемени; коэффициент конкордации; искусственная нейронная сеть |
|
Description |
У статті розглядається метод визначення інтегральної оцінки рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів групою експертів у процесі комплексного тестування з іноземної мови. Використання математичних методів і сучасних спеціалізованих програмних засобів під час проведення комплексного тестування слухачів, значно вдосконалюють експертні методи, зокрема у напрямку підвищення ступеня достовірності оцінювання. Залучення можливостей програмного аналітичного середовища, що реалізує моделювання нелінійного узагальнення на основі штучних нейронних мереж, підвищують точність оцінювання і дозволяють у подальшому ефективно використовувати накопичений у моделі досвід компетентних експертів.
In this article the method of the integral assessment of the level of students` foreign language communicative competence by the group of experts through the complex test in a foreign language is considered. The use of mathematical methods and modern specialized software during complex testing of students significantly improves the expert methods, particularly in the direction of increasing the reliability of the assessment. Capitalizing analytical software environment realizes the simulation of non-linear generalizations based on artificial neural networks, which increases the accuracy of the estimate and allows further efficient use of the competent experts` experience gained in the model. В статье рассматривается метод определения интегральной оценки уровня сформированности иноязычной коммуникативной компетентности слушателей группой экспертов в процессе комплексного тестирования по иностранному языку. Использование математических методов и современных специализированных программных средств при проведении комплексного тестирования слушателей, значительно совершенствуют экспертные методы, в частности в направлении повышения степени достоверности оценки. Задействование возможностей программной аналитической среды реализует моделирование нелинейного обобщения на основе искусственных нейронных сетей, что повышает точность оценки и позволяет в дальнейшем эффективно использовать накопленный в модели опыт компетентных экспертов. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття — рецензируемая статья — Peer-reviewed Article |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1259
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 48, No 4 (2015); 140-157
Информационные технологии и средства обучения; Vol 48, No 4 (2015); 140-157 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 140-157 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 140-157 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1259/998
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Olha V. Zastelo
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|