ІНСТИТУЦІЙНИЙ РЕПОЗИТАРІЙ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ІНСТИТУЦІЙНИЙ РЕПОЗИТАРІЙ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
INSTITUTIONAL REPOSITORY: EMPLOYMENT IN EDUCATION ИНСТИТУЦИОННЫЙ РЕПОЗИТАРИЙ: ВОЗМОЖНОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ |
|
Creator |
Oleksyuk, Vasyl P.
Oleksyuk, Olesya R. |
|
Subject |
навчання; майбутній учитель інформатики; інституційний репозитарій; система DSpace
learning; institutional repository; DSpace обучение; будущий учитель информатики; институциональный репозитарий; система DSpace |
|
Description |
У статті на основі аналізу довідкової і наукової літератури розглянуто понятійний апарат, пов’язаний з електронними бібліотеками. Розглянуто особливості вживання у сучасних дослідженнях поняття «інституційний репозитарій». Визначено аспекти застосування інституційного репозитарію у ВНЗ (як сховища наукових і навчальних матеріалів, як засобу їх поширення у корпоративній мережі та Інтернеті, як засобу організації діяльності студентів, як об’єкта вивчення). Розроблено структуру фондів і колекцій інституційного репозитарію фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Описано досвід упровадження в навчальний процес системи DSpace.
The article investigated the concept of «institutional repository» and determined the aspects of institutional repositories in higher education. Institutional Repositories are information systems that allow preserving, storing and disseminating scientific knowledge produced in higher education and scientific research institutions. This study presented the main aspects using institutional repositories in educational process (such as storage of scientific and educational information, means of organization activity of students, object of studying). This article produced the structure of communities and collections of the institutional. It is described the experience of implementing of DSpace in the learning process. В статье на основе анализа справочной и научной литературы рассмотрены понятийный аппарат, связанный с электронными библиотеками, в частности проанализировано понятие «институциональный репозитарий». Определены аспекты применения институционального репозитария в вузе (как хранилища научных и учебных материалов, как средства их распространения в корпоративной сети и Интернете, как средства организации деятельности студентов, как объекта изучения). Проанализированы основные результаты учебной и научной деятельности будущего учителя информатики. Разработана структура фондов и коллекций институционного репозитария физико-математического факультета Тернопольского национального педагогического университета имени Владимира Гнатюка. Описан опыт внедрения в учебный процесс системы DSpace. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/755
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/755/578
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Vasyl P. Oleksyuk, Olesya R. Oleksyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|