INNOVATIVE METHODS OF OFFICIAL LANGUAGE TEACHING IN TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INNOVATIVE METHODS OF OFFICIAL LANGUAGE TEACHING IN TECHNICAL HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТЕХНІЧНОГО ИННОВАЦИОННЫЕ МЕТОДИКИ ПРЕПОДАВАНИЯ ГОСУДАРСТВЕННОГО ЯЗЫКА В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ ТЕХНИЧЕСКОГО ПРОФИЛЯ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ |
|
Creator |
Namakshtanska, Inna Ye.
Novykova, Yuliia M. Nazar, Roman M. |
|
Subject |
innovative technologies; interactive methods of teaching; Ukrainian language; linguistic competence; higher school
инновационные технологии; интерактивные методы обучения; украинский язык; языковая компетентность; высшая школа інноваційні технології; інтерактивні методи навчання; українська мова; мовна компетентність; вища школа |
|
Description |
In the article the introduction of innovative technologies computer, communication, information, multimedia technologies, and also technologies of interactive methods of training, in particular, into educational process are considered. The special attention is given to the characteristic of distance learning. Audition as the active form of work with students is analysed.
В статье речь идет о внедрении в учебный процесс инновационных технологий, в частности, рассматриваются компьютерные, коммуникационные, информационные, мультимедийные технологии, а также технологии интерактивных методов обучения. Особое внимание уделяется характеристике дистанционного обучения. Проанализировано аудирование как активная форма работы со студентами. У статті йдеться про впровадженні в учбовий процес інноваційних технологій, зокрема, розглядаються комп'ютерні, комунікаційні, інформаційні, мультимедійні технології, а також технології інтерактивних методів навчання. Особлива увага приділяється характеристиці дистанційного навчання. Проаналізовано аудіювання як активна форма роботи із студентами. У статті йдеться про впровадженні в учбовий процес інноваційних технологій, зокрема, розглядаються комп'ютерні, комунікаційні, інформаційні, мультимедійні технології, а також технології інтерактивних методів навчання. Особлива увага приділяється характеристиці дистанційного навчання. Проаналізовано аудіювання як активна форма роботи із студентами. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/221
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/221/207
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Inna Ye. Namakshtanska, Yuliia M. Novykova, Roman M. Nazar
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|