REFORMING OF EDUCATION AND INFORMATIZATION: MAIN PROBLEMS AND APPROACHES FOR THEIR SOLUTION
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
REFORMING OF EDUCATION AND INFORMATIZATION: MAIN PROBLEMS AND APPROACHES FOR THEIR SOLUTION
РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ: ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ І ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИРІШЕННЯ РЕФОРМИРОВАНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ И ИНФОРМАТИЗАЦИЯ: ОСНОВНЫЕ ПРОБЛЕМЫ И ПОДХОДЫ ДЛЯ ИХ РЕШЕНИЯ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ: ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ І ПІДХОДИ ДО ЇХ ВИРІШЕННЯ |
|
Creator |
Pylypchuk, Anatolii Yu.
|
|
Subject |
informatization of education; system of informatization; information technologies
информатизация образования; системы информатизации; информационные технологии інформатизація освіти; системи інформатизації; інформаційні технології |
|
Description |
In the article the reasons of lagging behind the development of information society in Ukraine in comparison with the world tendencies and the cores directions of its development are specified. It is shown, that the determinative factor in achievement of the score aims of reforming the education is its informatization. The definition of „informatization of education” and approaches to construction of effective systems of informatization of education, which are based on research of different kinds of activity which is carried out in an education system are offered.
В статье приведены причины отставания развития информационного общества в Украине по сравнению с мировыми тенденциями и основные направлениями его развития. Показано, что решающим фактором достижения основных целей реформирования образования есть его информатизация. Предложены определение понятия «информатизация образования» и подходы к построению эффективных систем информатизации образования, которые базируются на исследовании видов деятельности, осуществляемых в системе образования. У статті наведені причини відставання розбудови інформаційного суспільства в Україні порівняно із світовими тенденціями та основними напрямами його розвитку. Показано, що вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти є її інформатизація. Запропоновано визначення поняття „інформатизація освіти” і підходи до побудови ефективних систем інформатизації освіти, які базуються на дослідженні видів діяльності, що здійснюються в системі освіти. У статті наведені причини відставання розбудови інформаційного суспільства в Україні порівняно із світовими тенденціями та основними напрямами його розвитку. Показано, що вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти є її інформатизація. Запропоновано визначення поняття „інформатизація освіти” і підходи до побудови ефективних систем інформатизації освіти, які базуються на дослідженні видів діяльності, що здійснюються в системі освіти. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-21
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/155
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 5, No 1 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 5, No 1 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/155/141
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Anatolii Yu. Pylypchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|