Record Details

ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
INTRODUCTION OF DISTANCE LEARNING IN EDUCATIONAL PROCESS AT PREPARATION OF INFORMATION TECHNOLOGIES SPECIALISTS
ВНЕДРЕНИЕ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС ПРИ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТОВ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
 
Creator Harbych-Moshora, Olga R.
 
Subject інформаційні технології; дистанційне навчання; технології дистанційного навчання; система підтримки дистанційного навчання; ІТ-спеціаліст, форум; тьютор
information technologies; distance learning; distance learning technologies; support system of distance learning; IT-specialist; forum; tutor
информационные технологии; дистанционное обучение; технологии дистанционного обучения; система поддержки дистанционного обучения; ИТ-специалист; форум; тьютор
 
Description Вищі навчальні заклади освіти нині мають підготувати фахівця, який буде здатний успішно працювати в умовах глобалізованого ринку. Наголос усе більше робиться на універсальність підготовки випускника і його адаптованість до ринку праці, на особистісну орієнтованість навчального процесу, його інформатизацію. У статті розглядаються поняття технологій дистанційного навчання і систем підтримки дистанційного навчання. Результатом дослідження є розроблена система дистанційного навчання на базі платформи Moodle для підготовки ІТ-спеціалістів. Створена система забезпечує ієрархічну організацію навчальних курсів, завдяки використанню інтерактивних мультимедійних роликів у форматі Adobe Flash, а також є можливість організувати різні форми навчання й контролю знань.
Today higher educational institutions should prepare a specialist, who is able to work successfully in globalized market conditions. Accent is made stronger on universal preparation of graduate student and his adaptation to jobs market, as well as on personal orientation of educational process and its informatization. The article considers a concept of distance learning technologies and their support systems. Designed system of distance learning for IT-specialists preparation based on a platform Moodle is a result of the study. The system ensures hierarchic organization of learning courses thanks to using an interactive multimedia clips in Adobe Flash format. As well as there is a possibility to organize various forms of learning and knowledge control.
Высшие учебные заведения на данном этапе времени должны подготовить специалиста, который будет способен успешно работать в условиях глобализирующегося рынка. Акцент все больше делается на универсальность подготовки выпускника и его адаптация к рынку труда, на личностную ориентированность учебного процесса, его информатизацию. В статье рассматриваются понятие технологий дистанционного обучения и систем поддержки дистанционного обучения. Результатом исследования является разработанная система дистанционного обучения на базе платформы Moodle для подготовки ИТ-специалистов. Созданная система обеспечивает иерархическую организацию учебных курсов, благодаря использованию интерактивных мультимедийных роликов в формате Adobe Flash, а также есть возможность организовать различные формы обучения и контроля знаний.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-02-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1185
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 93-105
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 93-105
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 93-105
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 93-105
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1185/893
 
Rights Copyright (c) 2015 Olga R. Harbych-Moshora
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0