ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ В ГАЛУЗІ ЖУРНАЛІСТИКИ І ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ: ОСОБЛИВОСТІ КОНТЕНТУ І ДИЗАЙНУ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ В ГАЛУЗІ ЖУРНАЛІСТИКИ І ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ: ОСОБЛИВОСТІ КОНТЕНТУ І ДИЗАЙНУ
EDUCATIONAL NETWORK RESOURCES IN JOURNALISM AND PUBLISHING: FEATURES OF THE SITES' CONTENT AND DESIGN ЭЛЕКТРОННЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ В ОБЛАСТИ ЖУРНАЛИСТИКИ И ИЗДАТЕЛЬСКОГО ДЕЛА: ОСОБЕННОСТИ КОНТЕНТА И ДИЗАЙНА |
|
Creator |
Zenzina, Hanna A.
|
|
Subject |
інтернет-технології; електронний освітній ресурс; дизайн; контент; галузь журналістики і видавничої справи
internet-technology; electronic educational resources; design; content; resources in journalism and publishing интернет-технологии; электронный образовательный ресурс; дизайн; контент; область журналистики и издательского дела |
|
Description |
У статті наголошується на значущості використання електронного ресурсу для орієнтації студентів в освітньому інформаційному просторі. Визначено важливість налагодження й реалізації інтеграції освітніх ресурсів ВНЗ із сервісами соціальних мереж. Підкреслено необхідність дотримання психолого-педагогічних вимог до розроблення електронних освітніх ресурсів для використання в процесі організації та реалізації навчання журналістики і видавничої справи. Виокремлено основні вимоги до контенту, дизайну електронних освітніх ресурсів вищого навчального закладу. Подано порівняльний аналіз досліджуваних освітніх ресурсів київських вищих навчальних закладів у галузі журналістики та видавничої справи.
The article deals with the concept of electronic educational resource, its importance for the orientation of students in cyberspace, the basic requirements for the design and content of educational resources eligibility criteria standards. Filed benefits of having their own educational resource for high school. Singled out the importance of the interaction of educational resources with social networks. Detected differences and similarities of design and content of educational resources of Kyiv Universities in journalism and publishing. В статье рассмотрено понятие электронного образовательного ресурса, его важность для ориентации студентов в информационном пространстве, основные требования к дизайну и контенту, критерии соответствия образовательных ресурсов стандартам. Поданы преимущества наличия собственного образовательного ресурса для вузов. Выделена важность взаимодействия образовательных ресурсов с социальными сетями. Определены общие и отличительные черты дизайна и контента исследуемых образовательных ресурсов киевских вузов в области журналистики и издательского дела. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/759
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/759/569
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Hanna A. Zenzina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|