Record Details

COMPUTER EMULATORS AND SIMULATORS OFMEASURING INSTRUMENTS ON THE PHYSICS LESSONS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title COMPUTER EMULATORS AND SIMULATORS OFMEASURING INSTRUMENTS ON THE PHYSICS LESSONS
КОМП’ЮТЕРНІ ЕМУЛЯТОРИ ТА СИМУЛЯТОРИ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ПРИЛАДІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИКИ
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ЭМУЛЯТОРЫ И СИМУЛЯТОРЫ ИЗМЕРИТЕЛЬНЫХ ПРИБОРОВ НА ЗАНЯТИЯХ ФИЗИКИ
КОМП’ЮТЕРНІ ЕМУЛЯТОРИ ТА СИМУЛЯТОРИ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ПРИЛАДІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИКИ
 
Creator Dyma, Yaroslav Yu.
 
Subject educational physical experiment; computer equipment; emulators of measuring instruments; simulators of measuring instruments; laboratory experimentation
навчальний фізичний експеримент; комп’ютерна техніка; емулятори вимірювальних приладів; симулятори вимірювальних приладів; лабораторна робота
учебный физический эксперимент; компьютерная техника; эмуляторы измерительных приборов, симуляторы измерительных приборов; лабораторная работа
 
Description Prominent feature of educational physical experiment at the present stage is applications of computer equipment and special software – virtual measuring instruments. The purpose of this article – to explain, when by means of virtual instruments it is possible to lead real experience (they are emulators), and when – virtual (they are simulators). For the best understanding implementation of one laboratory experimentation with usage of the software of both types is given. As at learning physics advantage should be given to carrying out of natural experiment with learning the real phenomena and measuring of real physical quantities the most perspective examination of programs-emulators of measuring instruments for their further implantation in educational process sees.
Характерной особенностью учебного физического эксперимента на современном этапе является применения компьютерной техники и специальных программных средств — виртуальных измерительных приборов. Цель статьи — разъяснить, когда с помощью виртуальных приборов можно провести реальный опыт (они являются эмуляторами), а когда — виртуальный (они являются симуляторами). Для лучшего понимания приводится реализация одной лабораторной работы с использованием программного обеспечения обоих типов. Поскольку при изучении физики преимущество должно предоставляться проведению натурного эксперимента с изучением реальных явлений и измерением реальных физических величин, то наиболее перспективным видится исследование программ-эмуляторов измерительных приборов для них дальнейшего внедрения их в учебный процесс.
Характерною рисою навчального фізичного експерименту на сучасному етапі є застосування комп’ютерної техніки та спеціальних програмних засобів — віртуальних вимірювальних приладів. Мета статті — роз’яснити, коли за допомогою віртуальних приладів можна провести реальний дослід (вони є емуляторами), а коли — віртуальний (вони є симуляторами). Для кращого розуміння наводиться реалізація однієї лабораторної роботи з використанням програмного забезпечення обох типів. Оскільки під час вивчення фізики перевага має надаватися проведенню натурного експерименту з вивченням реальних явищ та вимірюванням реальних фізичних величин, то найбільш перспективним вбачається дослідження програм-емуляторів вимірювальних приладів для їх подальшого впровадження у навчальний процес.
Характерною рисою навчального фізичного експерименту на сучасному етапі є застосування комп’ютерної техніки та спеціальних програмних засобів — віртуальних вимірювальних приладів. Мета статті — роз’яснити, коли за допомогою віртуальних приладів можна провести реальний дослід (вони є емуляторами), а коли — віртуальний (вони є симуляторами). Для кращого розуміння наводиться реалізація однієї лабораторної роботи з використанням програмного забезпечення обох типів. Оскільки під час вивчення фізики перевага має надаватися проведенню натурного експерименту з вивченням реальних явищ та вимірюванням реальних фізичних величин, то найбільш перспективним вбачається дослідження програм-емуляторів вимірювальних приладів для їх подальшого впровадження у навчальний процес.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-10-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/314
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/314/293
 
Rights Copyright (c) 2010 Yaroslav Yu. Dyma
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0