Record Details

FUTURE TEACHER PROFESSIONAL PREPARATION IN COMPETENCE-VALUED DIMENSION: PHILOSOPHY-CULTURE ASPECT

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FUTURE TEACHER PROFESSIONAL PREPARATION IN COMPETENCE-VALUED DIMENSION: PHILOSOPHY-CULTURE ASPECT
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У КОМПЕТЕНТНІСНО-ЦІННІСНОМУ ВИМІРІ: ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В КОМПЕТЕНТНОСТНО-ЦЕННОСТНОМ ИЗМЕРЕНИИ: ФИЛОСОФСКО-КУЛЬТУРОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У КОМПЕТЕНТНІСНО-ЦІННІСНОМУ ВИМІРІ: ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
 
Creator Pelekh, Yurii V.
 
Subject competence; competence theory; philosophy-culture analysis
компетенция; компетентность; компетентностная теория; философско-культурологический анализ
компетенція; компетентність; компетентністна теорія; філософсько-культурологічного аналіз
 
Description The article deals with some aspects of actualization of “competence” and “competent approach” notions in modern pedagogical science. The attempt of the definition of conceptual axiological statements in the competence theory structure on the basis of philosophical culturelogical analysis has been made.
В статье рассматриваются некоторые аспекты актуализации понятий «компетенции», «компетентность», «компетентностный подход» в современной педагогической науке. Делается попытка определения аксиологических положений в структуре компетентностной теории на основе философско-культурологического анализа.
У статті розглядаються деякі аспекти актуалізації понять «компетенції», «компетентність», «компетентностний підхід» в сучасній педагогічній науці. Робиться спроба визначення аксиологичеських положень в структурі компетентностной теорії на основі філософсько-культурологічного аналізу.
У статті розглядаються деякі аспекти актуалізації понять «компетенції», «компетентність», «компетентностний підхід» в сучасній педагогічній науці. Робиться спроба визначення аксиологичеських положень в структурі компетентностной теорії на основі філософсько-культурологічного аналізу.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/192
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/192/178
 
Rights Copyright (c) 2010 Yurii V. Pelekh
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0