SPECIFICITIES OF COMPETENCY APPROACH IMPLEMENTATION: UKRAINIAN AND EUROPEAN EXPERIENCE
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
SPECIFICITIES OF COMPETENCY APPROACH IMPLEMENTATION: UKRAINIAN AND EUROPEAN EXPERIENCE
КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ: ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКІ ПІДХОДИ ОСОБЕННОСТИ ВНЕДРЕНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА: ОПЫТ УКРАИНЫ И СТРАН ЕВРОПЫ КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ: ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКІ ПІДХОДИ |
|
Creator |
Ovcharuk, Oksana V.
|
|
Subject |
competencies; key competencies; content of education; standards; secondary education
компетентности; ключевые компетентности; содержание образования; стандарты; среднее общее образование компетентності; ключові компетентності учнів; зміст освіти; стандарти; загальна середня освіта |
|
Description |
The article deals with the problems of competency approach implementation to the process of education content formation. The comparative analysis of European and Ukrainian experience of key competencies list discussion has done. Ukrainian perspectives of the competency approach integration to the content of education curricula are revealed.
Статья посвящена проблемам внедрения компетентностного подхода к формированию содержания образования. Осуществлено сравнительный анализ опыта стран Европы и Украины в обсуждении перечня ключевых компетентностей. Раскрыто перспективы для Украины в вопросах интеграции компетентностного подхода к содержанию учебных программ. Стаття присвячена проблемам запровадження компетентнісного підходу до формування змісту освіти. Здійснено порівняльний аналіз досвіду країн Європи та України у обговоренні переліку ключових компетентностей. Розкрито перспективи для України в питаннях інтеграції компетентнісного підходу до змісту навчальних програм. Стаття присвячена проблемам запровадження компетентнісного підходу до формування змісту освіти. Здійснено порівняльний аналіз досвіду країн Європи та України у обговоренні переліку ключових компетентностей. Розкрито перспективи для України в питаннях інтеграції компетентнісного підходу до змісту навчальних програм. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/176
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/176/162
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oksana V. Ovcharuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|