ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВНЗ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВНЗ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ УРОВНЯ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ СТУДЕНТОВ ВУЗА USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR ASSESSMENT LEVEL EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF UNIVERSITY STUDENTS |
|
Creator |
Oliinyk, Tetiana O.
|
|
Subject |
стандарти нового покоління; формувальне оцінювання; портфоліо студента
стандарты нового поколения; формативное оценивание; портфолио студента standards of the new generation; formative assessment; student portfolio |
|
Description |
У статті обґрунтовується необхідність внутрішнього (формувального) оцінювання, призначення якого в активізації й оптимізації процесу формування цифрового громадянства майбутніх фахівців. Упровадження компетентнісного підходу й інформатизація освіти дозволяють підвищити ефективність існуючих моделей оцінювання, вимагають глибоких змін усіх компонентів системи освіти. Акцентовано на освітні стандарти нового покоління через удосконалення нетрадиційних технологій оцінювання, що передбачають відкритість освітнього процесу (прозорість процедур моніторингу і рівних можливостей студентів для досягнення освітніх цілей), допомагають студенту як суб’єкту навчальної діяльності розв’язувати завдання самовизначення, самоконтролю, самореалізації.
В статье обосновывается необходимость внутреннего (формативного) оценивания, назначение которого в активизации и оптимизации процесса формирования цифрового гражданства будущих специалистов. Внедрение компетентностного подхода и информатизация образования позволяют повысить эффективность существующих моделей оценки, требуют глубоких изменений всех компонентов системы образования. Акцентировано внимание на образовательные стандарты нового поколения через совершенствование нетрадиционных технологий оценивания, предусматривающих открытость образовательного процесса (прозрачность процедур мониторинга и равных возможностей студентов для достижения образовательных целей), помогают студенту как субъекту учебной деятельности решать задачи самоопределения, самоконтроля, самореализации. The article proves the necessity of internal (formative) evaluation, the purpose of which is to intensify and optimize the process of the formation of digital citizenship of future specialists. Implementation of competence-based approach and informatization of education allows increasing efficiency of existing evaluation models, requires deep changes in all components of the education system. The attention is focused on a new generation of educational standards through improvement of innovative technologies of evaluation, providing open educational process (transparency of monitoring procedures and equal opportunities of students to achieve educational goals), help the student as a personality of learning activities to solve the problem of self-determination, self-control, self-realization. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-09-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1108
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 85-93
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 85-93 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 85-93 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 85-93 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1108/826
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Tetiana O. Oliinyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|