Record Details

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВНЗ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ОЦЕНКИ УРОВНЯ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ СТУДЕНТОВ ВУЗА
USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR ASSESSMENT LEVEL EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF UNIVERSITY STUDENTS
 
Creator Oliinyk, Tetiana O.
 
Subject стандарти нового покоління; формувальне оцінювання; портфоліо студента
стандарты нового поколения; формативное оценивание; портфолио студента
standards of the new generation; formative assessment; student portfolio
 
Description У статті обґрунтовується необхідність внутрішнього (формувального) оцінювання, призначення якого в активізації й оптимізації процесу формування цифрового громадянства майбутніх фахівців. Упровадження компетентнісного підходу й інформатизація освіти дозволяють підвищити ефективність існуючих моделей оцінювання, вимагають глибоких змін усіх компонентів системи освіти. Акцентовано на освітні стандарти нового покоління через удосконалення нетрадиційних технологій оцінювання, що передбачають відкритість освітнього процесу (прозорість процедур моніторингу і рівних можливостей студентів для досягнення освітніх цілей), допомагають студенту як суб’єкту навчальної діяльності розв’язувати завдання самовизначення, самоконтролю, самореалізації.
В статье обосновывается необходимость внутреннего (формативного) оценивания, назначение которого в активизации и оптимизации процесса формирования цифрового гражданства будущих специалистов. Внедрение компетентностного подхода и информатизация образования позволяют повысить эффективность существующих моделей оценки, требуют глубоких изменений всех компонентов системы образования. Акцентировано внимание на образовательные стандарты нового поколения через совершенствование нетрадиционных технологий оценивания, предусматривающих открытость образовательного процесса (прозрачность процедур мониторинга и равных возможностей студентов для достижения образовательных целей), помогают студенту как субъекту учебной деятельности решать задачи самоопределения, самоконтроля, самореализации.
The article proves the necessity of internal (formative) evaluation, the purpose of which is to intensify and optimize the process of the formation of digital citizenship of future specialists. Implementation of competence-based approach and informatization of education allows increasing efficiency of existing evaluation models, requires deep changes in all components of the education system. The attention is focused on a new generation of educational standards through improvement of innovative technologies of evaluation, providing open educational process (transparency of monitoring procedures and equal opportunities of students to achieve educational goals), help the student as a personality of learning activities to solve the problem of self-determination, self-control, self-realization.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-09-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1108
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 85-93
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 85-93
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 85-93
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 85-93
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1108/826
 
Rights Copyright (c) 2014 Tetiana O. Oliinyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0