Record Details

КОМП’ЮТЕРНІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОГРАМ ДИНАМІЧНОЇ МАТЕМАТИКИ І МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title КОМП’ЮТЕРНІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОГРАМ ДИНАМІЧНОЇ МАТЕМАТИКИ І МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
COMPUTER TOOLS OF DYNAMIC MATHEMATIC SOFTWARE AND METHODICAL PROBLEMS OF THEIR USE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ ПРОГРАММ ДИНАМИЧЕСКОЙ МАТЕМАТИКИ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ИХ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ
 
Creator Semenikhina, Olena V.
Drushliak, Maryna H.
 
Subject програми динамічної математики; комп’ютерні математичні інструменти; проблеми використання ІТ на заняттях з математики
dynamic mathematic software; computer mathematical tools; problems of use of IT in teaching mathematics
программы динамической математики; компьютерные математические инструменты; проблемы использования ИТ на занятиях по математике
 
Description У статті проаналізовано типові комп’ютерні інструменти програм динамічної математики, які використовуються під час розв’язування задач, а також інструменти, на які може спиратися вчитель у навчанні математики. Зазначено про можливість організації на базі цих інструментів експериментальних досліджень математичних об’єктів і пропонування нових задач на основі обмеження кількості інструментів, можливість організації швидкої автоматизованої перевірки. Наведено окремі методичні зауваження щодо застосування комп’ютерних інструментів і методичні особливості використання інтерактивних математичних середовищ. Виділено проблеми, що виникають під час використання комп’ютерних інструментів, серед яких переосмислення вчителем форм і методів навчання, пошук творчих завдань, проблема раціонального вибору середовища, перевірка результату «електронного» розв’язання, типові помилки у використанні комп’ютерних інструментів.
The article presents results of analyses of standard computer tools of dynamic mathematic software which are used in solving tasks, and tools on which the teacher can support in the teaching of mathematics. Possibility of the organization of experimental investigating of mathematical objects on the basis of these tools and the wording of new tasks on the basis of the limited number of tools, fast automated check are specified. Some methodological comments on application of computer tools and methodological features of the use of interactive mathematical environments are presented. Problems, which are arising from the use of computer tools, among which rethinking forms and methods of training by teacher, the search for creative problems, the problem of rational choice of environment, check the e-solutions, common mistakes in the use of computer tools are selected.
В статье проанализированы типичные компьютерные инструменты программ динамической математики, которые используются при решении задач, а также инструменты, на которые может опираться учитель в обучении математике. Указаны возможности организации экспериментальных исследований математических инструментов и формулировке новых задач на основе ограничения количества инструментов, возможность организации быстрой автоматизированной проверки. Приведены отдельные методические замечания относительно применения компьютерных инструментов и методические особенности использования интерактивных математических сред. Выделены проблемы, которые возникают при использовании компьютерных инструментов, среди которых переосмысление учителем форм и методов обучения, поиск творческих задач, проблема рационального выбора среды, проверка результата "электронного" решения, типичные ошибки в использовании компьютерных инструментов.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-08-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1055
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 109-117
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 109-117
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 109-117
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 109-117
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1055/813
 
Rights Copyright (c) 2014 Olena V. Semenikhina, Maryna H. Drushliak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0