ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНОГО ПІДХОДУ В ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНОГО ПІДХОДУ В ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
INFORMATIONAL SUPPORT OF INTERDISCIPLINARY APPROACH IN THE GENERAL SECONDARY EDUCATION ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОДДЕРЖКА РЕАЛИЗАЦИИ МЕЖПРЕДМЕТНОГО ПОДХОДА В ШКОЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ |
|
Creator |
Bykov, Valeriy Yu.
Ovcharuk, Oksana V. |
|
Subject |
інформаційно-комунікаційні технології; загальна середня освіта; міжпредметний підхід; інтердисциплінарний підхід; комп’ютерна грамотність
information and communication technologies; general secondary education; interdisciplinary approach; computer literacy информационно-коммуникационные технологии; общее среднее образование; межпредметный подход; интердисциплинарный подход; компьютерная грамотность |
|
Description |
Стаття присвячена місцю та ролі інформаційно-комунікаційних технологій у реалізації міжпредметного підходу в системі загальної середньої освіти. Розкрито форми та засоби використання інформаційно-комунікаційних технологій та засобів навчання у викладанні предметів та предметних галузей в шкільній освіті. Ознайомлено з поняттям комп’ютерної грамотності через призму міжнародних підходів, зокрема Рамки ЮНЕСКО з ІКТ компетентності для вчителів. Виокремлено проблеми та перешкоди, які сьогодні виділяють вчителі при впровадженні ІКТ в школі, зокрема при реалізації міжпредметного підходу. Ознайомлено з програмними продуктами провідних компаній, як ІВМ, Microsoft, Google, що забезпечують підтримку впровадження ІКТ у навчальний процес та сприяють професійному розвиткові вчителів.
The article deals with the place and the role of information and communication technologies in the interdisciplinary approach fulfillment in the system of secondary education. The ICT forms and tools application in the process of school learning subjects and content areas are revealed. The problems and obstacles are discovered by teachers in particular through interdisciplinary approach realization. The programming products are described such as those proposed by ІВМ, Microsoft, Google corporations which ensure support of learning process and promote the professional teacher development. Статья посвящена месту и роли информационно-коммуникационных технологий в реализации межпредметного подхода в системе общего среднего образования. Раскрыто формы и средства использования ИКТ в преподавании предметов и предметных сфер в школьном образовании. Выделено проблемы и препятствия, которые сегодня выделяют учителя при внедрении ИКТ в школе, в особенности при реализации межпредметного подхода. Ознакомлено с программными продуктами ведущих компаний, как, например, ІВМ, Microsoft, Google, которые обеспечивают поддержку внедрения ИКТ в учебный процесс и содействуют профессиональному развитию учителей. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-10-26
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/904
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 37, No 5 (2013); 1-9
Информационные технологии и средства обучения; Vol 37, No 5 (2013); 1-9 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 1-9 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 1-9 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/904/683
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Valeriy Yu. Bykov, Oksana V. Ovcharuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|