ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ УЧИТЕЛЬСЬКОГО БЛОГУ, СТВОРЕНОГО НА BLOGSPOT.COM
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ УЧИТЕЛЬСЬКОГО БЛОГУ, СТВОРЕНОГО НА BLOGSPOT.COM
INTERNAL OPTIMIZATION OF TEACHERS’ BLOGS CREATED ON BLOGSPOT.COM ВНУТРЕННЯЯ ОПТИМИЗАЦИЯ УЧИТЕЛЬСКИХ БЛОГОВ, СОЗДАННЫХ НА BLOGSPOT.COM |
|
Creator |
Skrypka, Hanna V.
|
|
Subject |
СЕО-оптимізація; блог учителя; популяризація блогу; внутрішня оптимізація блогу
optimization; teacher’s blog; popularization of blog; blog’s internal optimization оптимизация; блог учителя; популяризация блога; внутренняя оптимизация блога |
|
Description |
У статті наведені рекомендації для вчителів-предметників щодо внутрішньої оптимізації блогу, створеного засобами ресурсу blogspot.com: оптимізація URL-адреси сторінок блогу; коректне формулювання заголовків дописів чи сторінок; вилучення повторюваного контенту; додавання метатегів; використання тегів заголовків безпосередньо в дописах блогу. Практичне використання зазначених прийомів внутрішньої оптимізації показало, що учительський блог потрапляє на перші місця пошукових серверів, а, отже, набуває своєї популярності й дає можливість збільшити відвідуваність блогу. Зазначена проблема набуває популярності і є значущою, оскільки все більша кількість педагогів створюють свої блоги і використовують їх для спілкування з іншими учасниками навчально-виховного процесу.
The article presents the guidelines for subject teachers on internal optimization of blogs, created by the resource blogspot.com: URL- blog page addresses optimization; correct formulation of posts headers or pages; removal of repetitive content; adding metatags; use header tags directly into blog posts. Practical use of these internal optimization techniques has shown that the teacher’s blog takes the first place at search engines, and thus acquires its popularity, makes it possible to increase number of blog’s visitors. This issue is gaining popularity and becomes significant because more and more teachers create their own blogs and use them to communicate with other participants of the educational process. В статье приведены рекомендации для учителей-предметников по внутренней оптимизации блога, созданного средствами ресурса blogspot.com: оптимизация URL-адреса блога; корректная формулировка заголовков сообщений или страниц; изъятие повторяющегося контента; добавления метатегов; использование тегов заголовков непосредственно в сообщениях блога. Практическое использование указанных приемов внутренней оптимизации показало, что учительский блог попадает на первые места поисковых серверов, а, следовательно, приобретает свою популярность и дает возможность увеличить посещаемость блога. Указанная проблема приобретает популярность и является значимой, поскольку все большее количество педагогов создают свои блоги и используют их для общения с другими участниками учебно-воспитательного процесса. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття рецензируемая статья Peer-reviewed Article |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1256
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 48, No 4 (2015); 176-184
Информационные технологии и средства обучения; Vol 48, No 4 (2015); 176-184 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 176-184 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 176-184 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1256/938
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Hanna V. Skrypka
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|