Record Details

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ І РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ І РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
GUIDELINES FOR ELECTRONIC TOOLS AND RESOURCES QUALITY EVALUATION IN THE LEARNING PROCESS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ОЦЕНКЕ КАЧЕСТВА ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ И РЕСУРСОВ В УЧЕБНО- ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ
 
Creator Demyanenko, Viktor M.
Shyshkina, Mariya P.
 
Subject
electronic learning tools; requirements; recommendation
электронные средства учебного назначения; требования; рекомендации
 
Description У статті висвітлені питання оцінювання якості, добору і застосування електронних засобів і ресурсів навчального призначення, виявлення найбільш доцільних шляхів їх використання. Визначено, що вказані питання тісно пов’язані з певними науково-методичними підходами до класифікації й оцінювання цих засобів. Показано, що типи навчально-пізнавальної і педагогічної діяльності можуть бути системоутворюючим чинником класифікації електронних засобів навчального призначення, на підставі якого доцільно ґрунтувати методичні рекомендації щодо добору і застосування даних засобів. Обґрунтовано, що суттєвою умовою успішного залучення в навчально-виховний процес засобів інформаційно-комунікаційних технологій є врахування системи вимог до їх якості, зокрема, у їх методичному аспекті.
The article highlights the issue of quality evaluation, selection and use of electronic learning tools and resources, identifying the most appropriate ways to use them. It is stressed that the listed issues are closely connected with the certain scientific and methodological approaches to the classification and evaluation of these agents. It is shown that the types of teaching and learning activities can be a backbone of electronic learning tools classification, to be a base for appropriate guidelines for the selection and application of these tools. It is proved that the essential condition for successful involvement of the ICT tools into the learning process is to take account of requirements for their quality, particularly in their methodical aspects.
В статье освещены вопросы оценки качества, подбора и применения электронных средств и ресурсов учебного назначения, выявление наиболее целесообразных путей их использования. Определено, что указанные вопросы тесно связаны с некоторыми научно-методическими подходами к классификации и оценке этих средств. Показано, что типы учебно-познавательной и педагогической деятельности могут быть системообразующим фактором классификации электронных средств учебного назначения, на основании которого целесообразно основывать методические рекомендации по подбору и применению данных средств. Обосновано, что существенным условием успешного внедрения в учебно- воспитательный процесс средств информационно-коммуникационных технологий является учет системы требований к их качеству, в частности, в их методическом аспекте.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor електронні засоби навчального призначення
вимоги
рекомендації

 
Date 2012-01-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/589
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 26, No 6 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 26, No 6 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/589/462
 
Rights Copyright (c) 2012 Viktor M. Demyanenko, Mariya P. Shyshkina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0