Record Details

ІНТЕГРАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ІНТЕГРАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
INTEGRATIVE TENDENCIES OF THE LIBERAL TRAINING CONTENT DEVELOPMENT OF THE FUTURE ENGINEERS
ІНТЕГРАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
ИНТЕГРАТИВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ СОДЕРЖАНИЯ ГУМАНИТАРНОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ
 
Creator Kaverina, Olha He.
 
Subject integrative approach; professional training of the future engineers; professional communication; didactic integration; knowledge integration; integrative learning-cognitive activity
інтегративний підхід до професійної підготовки; професійна підготовка майбутніх інженерів; професійна комунікація; дидактична інтеграція; інтеграція знань; інтегративна навчально-пізнавальна діяльність
интегративный подход к профессиональной подготовки; профессиональная подготовка будущих инженеров; профессиональная коммуникация; дидактическая интеграция; интеграция знаний; интегративная учебно-познавательная деятельность
 
Description Головним напрямком на шляху вирішення заданої проблеми може бути інтегрування гуманітарних дисциплін у процес професійної підготовки фахівця технічного вузу в рамках системи безперервної гуманітарної освіти. Інтеграція України у світову економічну систему висунула нові вимоги до випускника вищих технічних навчальних закладів, що в умовах, які змінилися, повинен бути не тільки професіоналом у певній галузі, але й глибоко ерудованою людиною, що має ґрунтовну гуманітарну підготовку, що володіє поряд з культурою мови вміннями професійного й особистісного спілкування.
The integration of Ukraine into the world economic system highlighted the new demands for the technical graduate students being not only the professional in the particular field of knowledge, but also the deeply educated person with fundamental liberal preparation, with the culture of professional and private communication. The main tendencies on the way solving of this problem may be the liberal subject integration into the professional training of the future engineers.
Головним напрямком на шляху вирішення заданої проблеми може бути інтегрування гуманітарних дисциплін у процес професійної підготовки фахівця технічного вузу в рамках системи безперервної гуманітарної освіти. Інтеграція України у світову економічну систему висунула нові вимоги до випускника вищих технічних навчальних закладів, що в умовах, які змінилися, повинен бути не тільки професіоналом у певній галузі, але й глибоко ерудованою людиною, що має ґрунтовну гуманітарну підготовку, що володіє поряд з культурою мови вміннями професійного й особистісного спілкування.
Интеграция Украины в мировую экономическую систему выдвинули новые требования к выпускнику высшей технической школы, который в изменяющихся условиях должен быть не только профессионалом в определенной области, но и глубоко эрудированным человеком, который имеет фундаментальную гуманитарную подготовку, владеет культурой профессионального и личного общения. Главным направлением на пути решения данной проблемы может быть интегрирование гуманитарных дисциплин в процесс профессиональной подготовки специалистов технического вуза в рамках системы непрерывного гуманитарного образования.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/202
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/202/188
 
Rights Copyright (c) 2010 Olha He. Kaverina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0