INTEGRATION PECULIARITIES OF COMPUTERIZED MEANS OF EDUCATION INTO THE PROCESS OF TEACHER TRAINING AT PEDAGOGICAL COLLEGES
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INTEGRATION PECULIARITIES OF COMPUTERIZED MEANS OF EDUCATION INTO THE PROCESS OF TEACHER TRAINING AT PEDAGOGICAL COLLEGES
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ОСОБЕННОСТИ ИНТЕГРАЦИИ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ В ПРОЦЕСС ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ В ПЕДАГОГИЧЕСКОМ КОЛЛЕДЖЕ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ |
|
Creator |
Naumenko, Olga M.
|
|
Subject |
computerized means of education; teacher training; means of education
компьютерно ориентированные средства; подготовка учителя; средства обучения комп’ютерно орієнтовані засоби; підготовка вчителя; засоби навчання |
|
Description |
Important problems of using the computerized means of education in the process of teacher training at pedagogical college are considered. On the basis of the analysis of the organisation of educational process in different pedagogical colleges, the general principles of construction of the educational module “Methodology of computerized means of education in educational process” are considered.
Рассматриваются актуальные вопросы использования компьютерно ориентированных средств обучения в процессе подготовки учителя в педагогическом колледже. На основе анализа организации учебного процесса в отдельных педагогических колледжах, рассматриваются общие принципы построения учебного модуля «Методика применения компьютерно ориентированных средств в учебном процессе». Розглядаються актуальні питання використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у процесі підготовки вчителя в педагогічному коледжі. На основі аналізу організації навчального процесу в окремих педагогічних коледжах, розглядаються загальні принципи побудови навчального модуля «Методика застосування комп’ютерно орієнтованих засобів в навчальному процесі». Розглядаються актуальні питання використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у процесі підготовки вчителя в педагогічному коледжі. На основі аналізу організації навчального процесу в окремих педагогічних коледжах, розглядаються загальні принципи побудови навчального модуля «Методика застосування комп’ютерно орієнтованих засобів в навчальному процесі». |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/58
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 11, No 3 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 11, No 3 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/58/44
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olga M. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|