СЕМАНТИЧНИЙ КОНСПЕКТ В АДАПТИВНОМУ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
СЕМАНТИЧНИЙ КОНСПЕКТ В АДАПТИВНОМУ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
SEMANTIC OUTLINE IN THE ADAPTIVE DISTANCE LEARNING СЕМАНТИЧЕСКИЙ КОНСПЕКТ В АДАПТИВНОМ ДИСТАНЦИОННОМ ОБУЧЕНИИ |
|
Creator |
Savelieva, Iryna V.
|
|
Subject |
дистанційне навчання; інтелектуальні системи навчання; адаптивне навчання; семантичний конспект; СДН «Віртуальний університет»
distance learning; intelligent learning; adaptive learning; semantic notes; LМS "Virtual University" дистанционное обучение; интеллектуальные системы обучения; адаптивное обучение; семантический конспект; СДО «Виртуальный университет» |
|
Description |
Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлена розвитком систем дистанційного навчання (СДН). За умови швидкого отримання якісних знань необхідно, щоб СДН були інтелектуальними, що в даний час не завжди виконується усіма розробниками курсів. Доцільно, щоб навчальні матеріали були структуровані для побудови онтології, тому для попередньої обробки навчального матеріалу пропонується побудова семантичного конспекту, у якому обсяг інформації стискається і відображаються всі семантичні зв'язки. Також наведена детальна інструкція для вчителів-предметників з автоматизованого створення контенту для індивідуально сформованої траєкторії навчання.
Relevance of the material presented in the article is determined by development of distance learning systems (LМS).Necessity of fast acquisition of qualitative knowledge requires presence of the LМS intellectuality, but not all developers of courses implement this condition now. It is advisable that training materials should be structured to allow the construction of ontology, so pre-treatment study material to build semantic synopsis (in which the amount of information is compressed and all the semantic links are displayed) is proposed. You can also find step-by-step instructions for subject teachers to create content for individually generated learning paths. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена развитием систем дистанционного обучения (СДО). При необходимости быстрого получения качественных знаний необходимо, чтобы СДО были интеллектуальными, что в настоящее время не всегда решается всеми разработчиками курсов. Целесообразно, чтобы обучающие материалы были структурированы для возможности построения онтологии, поэтому для предварительной обработки учебного материала предлагается построение семантического конспекта, в котором объем информации сжимается и отображаются все семантические связи. Также приведена пошаговая инструкция для учителей-предметников по автоматизированному созданию контента для индивидуально сформированной траектории обучения. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-07
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/722
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 31, No 5 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/722/541
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Iryna V. Savelieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|