Record Details

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ В ЦІЛЯХ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ І КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ Й УЧНІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ В ЦІЛЯХ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ І КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ Й УЧНІВ
FEATURES OF THE USAGE OF SOCIAL NETWORKS IN THE COURSE OF STUDY FOR ACTIVIZATION OF EDUCATIONAL AND COMMUNICATIVE SKILLS OF STUDENTS AND PUPILS
ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ В ЦЕЛЯХ АКТИВИЗАЦИИ УЧЕБНЫХ И КОММУНИКАТИВНЫХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ И УЧАЩИХСЯ
 
Creator Chernii, Myloslava M.
 
Subject соціальна мережа; комунікативна навичка; Інтернет-технології
social network; communicative competence; internet technology; user
социальная сеть; коммуникативный навык; Интернет-технологии; пользователь
 
Description Актуальність статті визначається необхідністю дослідження впливу розвитку соціальних мереж на процес навчання школярів і студентів, котрий характеризується взаємопроникненням навчально-методичних і комунікативних аспектів усіх учасників навчального процесу. Протягом останніх років обсяг навчальних матеріалів і вимоги до якості його засвоєння зростають. Тому з'являється необхідність кращої організації навчального процесу, зростання мотивації школярів і студентів до навчання. Соціальні мережі можуть стати вагомим мотиватором у навчальному процесі. Метою статті є доведення доцільності використання соціальних мереж у процесі навчання студентів, зокрема в професійній підготовці майбутніх учителів. Статтю присвячено висвітленню оптимального використання соціальної мережі як засобу організації інформаційного і комунікативного простору, формального і неформального спілкування в цілях навчання. У статті виокремлено переваги застосування соціальних мереж у педагогічній діяльності й наведено результати дослідження рівня проникнення соціальної мережі „ВКонтакті” у соціальні групи населення України.
Relevance of the article is to study the impact of social networks on the learning of pupils and students, which is characterized by the interpenetration of teaching and communication aspects of the life of pupils and students. In recent years the volume of training materials and its quality requirements are increasing. Therefore there is a need for better organization of educational process, increase of the motivation of pupils and students to learn. Social networking can be a powerful motivator in the learning process. The article aims to prove the feasibility of social networks using in teaching of students and future teachers training. The article deals with the optimal use of social networking as means of information and communication space, formal and informal communication for learning. The article specifically mentions the advantages of social networking in educational activities and the results of the level of penetration of social networks "VKontakte" in the social groups in Ukraine.
Актуальность статьи заключается в исследовании влияния развития социальных сетей на процесс обучения школьников и студентов, который характеризуется взаимопроникновением учебно-методических и коммуникативных аспектов жизни школьников и студентов. В течении последних лет объем учебных материалов и требования к качеству его усвоения растут. Поэтому появляется необходимость лучшей организации учебного процесса, роста мотивации школьников и студентов к обучению. Социальные сети могут стать весомым мотиватором в учебном процессе. Целью статьи является доказательство целесообразности использования социальных сетей в процессе обучения студентов и профессиональной подготовки будущих учителей. Статья посвящена освещению оптимального использования социальной сети как средства организации информационного и коммуникативного пространства, формального и неформального общения в целях обучения. В статье выделены преимущества применения социальных сетей в педагогической деятельности и приведены результаты исследования уровня проникновения социальной сети «ВКонтакте» в социальные группы населения Украины.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/694
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 30, No 4 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 30, No 4 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 30, No 4 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 30, No 4 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/694/522
 
Rights Copyright (c) 2012 Myloslava M. Chernii
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0