Record Details

ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
APPROACH TO ORGANIZING AND CONDUCTING SCHOOL EDUCATIONAL PHYSICAL EXPERIMENT
ПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИИ И ПРОВЕДЕНИЮ ШКОЛЬНОГО УЧЕБНОГО ФИЗИЧЕСКОГО ЭКСПЕРИМЕНТА
 
Creator Lavrova, Alla V.
Zabolotnyi, Volodymyr F.
 
Subject старша школа; комп’ютерно орієнтовані засоби навчання; реальний і віртуальний навчальний фізичний експеримент
high school; computer-oriented teaching aids; real and virtual educational physical experiment
старшая школа; компьютерно ориентированные средства обучения; реальный и виртуальный учебный физический эксперимент
 
Description Сучасний підхід до ефективного проведення фізичного експерименту полягає у комбінуванні реального і віртуального експериментів з використанням нових технологій навчання для формування ключових і предметних компетентностей учнів. Лише вміле поєднання комп'ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння знань з фізики й усвідомлення їх практичного застосування. У роботі розглядається підхід до організації і проведення навчального фізичного експерименту, використовуючи комп’ютерно орієнтовані засоби навчання. Цей підхід розширює можливості експерименту як виду наочності і джерела знань і включає наступні етапи: підготовчий; проведення натурного фізичного експерименту; висновки. Сучасне програмне забезпечення автоматизує збір, обробку та систематизацію даних, що економить час і сили учнів. У цілому це дозволяє зосередити їхню увагу на фізичній суті досліджуваного явища.
The modern approach to the effective realization of physical experiment is to combine the real and virtual experiments using new learning technologies for the formation of students’ key and subject competencies. Only a skillful combination of computer technology and traditional methods of teaching physics give the desired result: a high level of learning in physics and understanding of their practical application. This paper considers the approach to the organization and holding of educational physical experiment using computer-oriented learning tools. This approach extends the experiment as a kind of visibility and knowledge sources and includes the following steps: preparation; full-scale physical experiments; conclusions. Modern software automates the collection, processing and systematization of data, saves time and effort of students. In general, you can focus their attention on the physical nature of the phenomenon under study.
Современный подход к эффективному проведению физического эксперимента заключается в комбинировании реального и виртуального экспериментов с использованием новых технологий обучения для формирования ключевых и предметных компетентностей учащихся. Только умелое сочетание компьютерных технологий и традиционных методов преподавания физики дадут желаемый результат: высокий уровень усвоения знаний по физике и осознание их практического применения. В работе рассматривается подход к организации и проведению учебного физического эксперимента, используя компьютерно ориентированные средства обучения. Данный подход расширяет возможности эксперимента как вида наглядности и источники знаний и включает следующие этапы: подготовительный; проведения натурного физического эксперимента; выводы. Современное программное обеспечение автоматизирует сбор, обработку и систематизацию данных, экономит время и силы учащихся. В целом это позволяет сосредоточить их внимание на физической сути изучаемого явления.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-01-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1296
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 50, No 6 (2015); 57-70
Информационные технологии и средства обучения; Vol 50, No 6 (2015); 57-70
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 57-70
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 57-70
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1296/989
 
Rights Copyright (c) 2015 Alla V. Lavrova, Volodymyr F. Zabolotnyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0