ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТУЇТИВНО ЗРОЗУМІЛОГО ВХОДУ В ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ КОМПЛЕКСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ НА БАЗІ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТУЇТИВНО ЗРОЗУМІЛОГО ВХОДУ В ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ КОМПЛЕКСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ НА БАЗІ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ
ORGANIZATION OF INTUITIVE ACCESS TO ELECTRONIC EDUCATIONAL AND METHODICAL COMPLEXES OF TEACHER TRAINING BASED ON CLOUD-ORIENTED SYSTEM OF MANAGEMENT OF EDUCATIONAL RESOURCES ОРГАНИЗАЦИЯ ИНТУИТИВНО ПОНЯТНОГО ВХОДА В ЭЛЕКТРОННЫЕ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ КОМПЛЕКСЫ ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ РАБОТНИКОВ ОБРАЗОВАНИЯ НА ОСНОВЕ ОБЛАЧНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ УЧЕБНЫМИ РЕСУРСАМИ |
|
Creator |
Bessarabov, Volodymyr I.
|
|
Subject |
хмарні технології; відкрита освіта; системи управління навчальними ресурсами; електронні навчально-методичні комплекси; інтуїтивно зрозуміла система; проект «Хмара»
cloud technology; open education; system of management of educational resources; intuitive system; "Khmara"project облачные технологии; открытое образование; системы управления учебными ресурсами; интуитивно понятная система; проект «Хмара» |
|
Description |
Статтю присвячено актуальним проблемам досвіду використання універсальної системи управління навчальними ресурсами «Хмара» для розробки і впровадження в навчальний процес інтуїтивно зрозумілої системи входу в електронні навчально-методичні комплекси (ЕНМК) на новій хмаро орієнтованій платформі. Показано, що вперше розроблена система інтуїтивно зрозумілого входу в ЕНМК підвищення кваліфікації є ефективною з точки зору ергономічності входу до ЕНМК (швидке освоєння і наступний вхід). Встановлено, що використання потрійної кольорової, літеро-цифрової та піктографічної ідентифікації «свого» ЕНМК користувачем порталу є зручним з точки зору зниження помилок входу, а використання інтуїтивно зрозумілого входу в ЕНМК підвищує рівень прихильності користувачів до подальшого використання електронних навчальних ресурсів. Зроблено висновок, що основною проблемою, пов’язаною з входом в ЕНМК проекту «Хмара», є недостатній рівень ІКТ-компетентності користувачів, що може бути розв’язано за рахунок певних організаційних і методичних заходів.
The article is devoted to actual problems of the experience of using a "Khmara" universal management system of educational resources for the development and implementation of the learning process the intuitive access system to electronic educational and methodical complexes (EUMK) on the new cloud-oriented platform. It is shown that the newly developed system of intuitive access to EUMK training is effective in terms of ergonomics entry (rapid development and subsequent entry). It has been established that the use of triple color, alphanumeric and pictorial identification of "their" EUMK portal user is comfortable in terms of reducing input errors and the use of intuitive access to EUMK increases the level of commitment of students to continue to use e-learning resources. It is concluded that the main problem with the access to the EUMK "Khmara" project is the lack of ICT competence of users that can be solved by certain institutional and methodological activities. Статья посвящена актуальным проблемам из опыта использования универсальной системы управления учебными ресурсами «Хмара» для разработки и внедрения в учебный процесс интуитивно понятной системы входа в электронные учебно-методические комплексы (ЭУМК) на новой облако ориентированной платформе. Показано, что вновь разработанная система интуитивно понятного входа в ЭУМК повышения квалификации является эффективной с точки зрения эргономичности входа (быстрое освоение и последующий вход). Установлено, что использование тройной цветной, буквенно-цифровой и пиктографической идентификации «своего» ЭУМК пользователем портала является удобной с точки зрения снижения ошибок входа, а использование интуитивно понятного входа в ЭУМК повышает уровень приверженности слушателей к дальнейшему использованию электронных учебных ресурсов. Сделан вывод, что основной проблемой со входом в ЭУМК проекта «Хмара» является недостаточный уровень ИКТ-компетентности пользователей, которая может быть решена за счет определенных организационных и методических мероприятий. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-09-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1109
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 140-149
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 140-149 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 140-149 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 140-149 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1109/833
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Volodymyr I. Bessarabov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|