Record Details

ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
USING OF DISTANCE LEARNING OPEN SYSTEMS FOR PREPARATION OF SPECIALISTS ON PEDAGOGIC OF HIGHER SCHOOL
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОТКРЫТЫХ СИСТЕМ ДИСТАНЦИОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ ПРИ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ПЕДАГОГИКЕ ВЫСШЕЙШКОЛЫ
 
Creator Dyvak, Volodymyr V.
 
Subject підготовка фахівців; педагогіка вищої школи; інформаційно-комунікаційні технології; системи дистанційного навчання
preparation of specialists; pedagogic of higher school; information and communication technologies; distance learning systems
подготовка специалистов; педагогика высшей школы; информационно-коммуникационные технологии; системы дистанционного обучения
 
Description У статті розкрито деякі складові підготовки фахівців з педагогіки вищої школи засобами новітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Для підтримки процесу одержання знань поза аудиторіями навчального закладу в сучасних умовах незамінними є комп’ютерні технології, і, зокрема, системи дистанційного навчання. Використання сучасних відкритих систем дистанційного навчання у вищій школі в підготовці фахівців із педагогіки вищої школи дає можливість професійно адаптуватися до навчально-виховного процесу, свідомо аналізувати і корегувати результати своєї професійної діяльності в умовах постійного оновлення актуальної інформації. Переваги відкритих систем дистанційного навчання це: можливість постійного доступу студентів до інформації через Інтернет; самостійного пошуку ними необхідної організаційної і навчальної інформації; збір і накопичення передового досвіду, інформації, що необхідна для підвищення якості й ефективності освіти; ефективна взаємодія, співробітництво між навчальними закладами.
In the article there are considered some components of preparations of specialists on pedagogic of higher school by means of the newest information and communication technologies. Computer technologies and distance learning systems are very important for supporting the process of knowledge receipt out of the classroom. The use of distance learning modern open systems at higher school while the preparation of specialists on pedagogic gives opportunity for professionally adaptation to educational process as well as to analyze consciously and correct the results of their professional activity in the conditions of permanent updating the actual information. There are advantages of distance learning modern open systems: possibility of permanent access to information for students via Internet; their independent search of necessary organizational and educational information; collection and accumulation of experience, information that is needed for upgrading and increasing the efficiency of education; effective co-operation; collaboration between educational establishments.
В статье раскрыты некоторые составные подготовки специалистов по педагогике высшей школы средствами новейших информационно- коммуникационных технологий. Для поддержки процесса получения знаний вне аудиторий учебного заведения в современных условиях незаменимыми являются компьютерные технологии, и, в частности – системы дистанционного обучения. Использование современных открытых систем дистанционного обучения в высшей школе при подготовке специалистов по педагогике высшей школы дает возможность профессионально адаптироваться к учебно-воспитательному процессу, сознательно анализировать и корректировать результаты своей профессиональной деятельности в условиях постоянного обновления актуальной информации. Преимущества открытых систем дистанционного обучения это: возможность постоянного доступа студентов к информации через Интернет; самостоятельного поиска ими необходимой организационной и учебной информации; сбор и накопление передового опыта, информации, которая необходима для повышения качества и эффективности образования; эффективное взаимодействие; сотрудничество между учебными заведениями.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-05-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/650
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 28, No 2 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 28, No 2 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 28, No 2 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 28, No 2 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/650/490
 
Rights Copyright (c) 2012 Volodymyr V. Dyvak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0