ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМОК ВИЩОЇ ОСВІТИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМОК ВИЩОЇ ОСВІТИ
DISTANCE EDUCATION AS A PRIORITY DIRECTION IN POST SECONDARY EDUCATION ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ПРИОРИТЕТНОЕ НАПРАВЛЕНИЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ |
|
Creator |
Maiboroda, Olena V.
|
|
Subject |
інформаційне середовище; дистанційна освіта; дистанційне навчання; відкрите навчання; Web-середовище
information environment; distance education; distance learning; open education; Web-environment информационная среда; дистанционное образование; дистанционное обучение; открытое образование; Web-среда |
|
Description |
У статті розглянуто стан і тенденції розвитку дистанційного навчання у світі й Україні, визначено основну видову відмінність дистанційної освіти від інших форм освіти, проаналізовано стан світового ринку освітніх послуг, що надаються через Інтернет. Наведено важливі особливості і характеристики дистанційного навчання, приклади його організації у вищих навчальних закладах, а також статистичні дані щодо розвитку дистанційного навчання в нашій країні. Окреслено основні проблемні моменти на шляху впровадження системи дистанційної освіти в Україні і фактори, які гальмують розвиток цієї перспективної форми навчання.
This article contains information regarding the state and tendencies of the distance education development in the world and in Ukraine, identifies the main specific distinction between distance education and other types of education and analyses world market of educational services that are offered through the Internet. Important peculiarities and characteristics of the distance education, examples of its organization in high school institutions, as well as statistic data on the development of distance education in our country are included. The important problematic points in the process of the distance learning system development in Ukraine as well as the factors, which hamper the progress of such a promising form of education, are depicted. В статье рассматриваются состояние и тенденции развития дистанционного образования в мире и Украине, определено основное видовое отличие дистанционного образования от других форм обучения, а также анализируется мировой рынок образовательных услуг, которые предоставляются через Интернет. Показаны важные особенности и характеристики дистанционного обучения, примеры его организации в высших учебных заведениях, а также статистические данные по развитию дистанционного обучения в нашей стране. Очерчены основные проблемные моменты на пути развития системы дистанционного образования в Украине и факторы, которые тормозят развитие такой перспективной формы обучения. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-12-02
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/452
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 25, No 5 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 25, No 5 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 25, No 5 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 25, No 5 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/452/440
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Olena V. Maiboroda
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|