Record Details

FACTORS AND CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE ECONOMISTS BY MEANS OF NETWORK TECHNOLOGIES

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FACTORS AND CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE ECONOMISTS BY MEANS OF NETWORK TECHNOLOGIES
ФАКТОРИ ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА MOODLE
ФАКТОРИ ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА MOODLE
ФАКТОРЫ И УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ ЭКОНОМИСТОВ СРЕДСТВАМИ СЕТЕВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
 
Creator Boliubash, Nadiia М.
 
Subject professional competence; information learning environment; constructivism; social constructionist; specified taxonomy Bloom's (Anderson's)
професійна компетентність; інформаційне середовище; конструктивізм; соціальний конструкціонізм; уточнена таксономія Блума (Андерсона)
профессиональная компетентность; информационная среда; конструктивизм; социальный конструкционизм; уточненная таксономия Блума (Андерсона)
 
Description In the article factors and conditions of formation of professional competence of future economists revealed by the author are considered in case of introduction of network technologies on the basis of information Moodle environment into the system of traditional vocational training. The author has given the characteristic of the designated conditions, made their theoretical substantiation, has opened the importance of their use in vocational training of the future experts and has carried out the scientific substantiation of diagnostics of levels of formation of professional competence. The relevance of the research is caused by needs of society in introduction of the newest information technology into the vocational education.
У статті розглянуто виявлені фактори та психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів у разі впровадження у систему традиційної професійної освіти мережевих технологій на базі інформаційного середовища Moodle. Дана характеристика означених умов, зроблено їх теоретичне обґрунтування, розкрита значимість їх використання у процесі професійного навчання майбутніх фахівців, здійснено наукове обґрунтування діагностики рівнів сформованості професійної компетентності. Актуальність дослідження обумовлена потребами суспільства у впровадженні новітніх інформаційних технологій у професійну освіту.
У статті розглянуто виявлені фактори та психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів у разі впровадження у систему традиційної професійної освіти мережевих технологій на базі інформаційного середовища Moodle. Дана характеристика означених умов, зроблено їх теоретичне обґрунтування, розкрита значимість їх використання у процесі професійного навчання майбутніх фахівців, здійснено наукове обґрунтування діагностики рівнів сформованості професійної компетентності. Актуальність дослідження обумовлена потребами суспільства у впровадженні новітніх інформаційних технологій у професійну освіту.
В статье рассмотрены выявленные факторы и психолого-педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих экономистов в случае внедрения в систему традиционного профессионального образования сетевых технологий на базе информационной среды Moodle. Дана характеристика обозначенных условий, сделано их теоретическое обоснование, раскрыта значимость их использования в процессе профессионального обучения будущих специалистов, осуществлено научное обоснование диагностики уровней сформированности профессиональной компетентности. Актуальность исследования обусловлена потребностью общества во внедрении новейших информационных технологий в профессиональное образование.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/246
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/246/232
 
Rights Copyright (c) 2010 Nadiia М. Boliubash
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0