FORMING OF PEDAGOGICAL COMPETENCE OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHER: EUROPEAN DIMENSION
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
FORMING OF PEDAGOGICAL COMPETENCE OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHER: EUROPEAN DIMENSION
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ФОРМИРОВАНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ: ЕВРОПЕЙСКОЕ ИЗМЕРЕНИЕ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР |
|
Creator |
Tadeieva, Mariia I.
|
|
Subject |
professional competence; professionally oriented studies; methodical and socioculture competence; foreign languages teacher; Council of Europe countries
профессиональная компетентность; профессионально ориентированная учеба; методической и социокультурной компетенции; учитель иностранных языков; страны Совета Европы професійна компетентність; професійно орієнтоване навчання; методичної і соціокультурної компетенції; вчитель іноземних мов; країни Ради Європи |
|
Description |
The article deals with the analysis of the components of future foreign language teacher professional competence. Special attention is spared to professionally oriented education in foreign languages teacher training, to methodic and sociocultural competences formation and also to analysis of self-instruction of foreign languages.
В работе рассматриваются компоненты профессиональной компетентности будущего учителя иностранных языков в странах Совета Европы. Особое внимание уделяется анализу технологий профессионально ориентированного обучения в подготовке учителя иностранных языков, формирования методической и социокультурной компетенции, а также процесса самообучения иностранным языкам. У роботі розглядаються компоненти професійної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов в країнах Ради Європи. Особлива увага приділяється аналізу технологій професійно орієнтованого навчання в підготовці вчителя іноземних мов, формування методичної і соціокультурної компетенції, а також процесу самонавчання іноземним мовам. У роботі розглядаються компоненти професійної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов в країнах Ради Європи. Особлива увага приділяється аналізу технологій професійно орієнтованого навчання в підготовці вчителя іноземних мов, формування методичної і соціокультурної компетенції, а також процесу самонавчання іноземним мовам. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/196
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/196/182
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Mariia I. Tadeieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|