PRESENT STATE OF DISTANCE COURSES IMPLEMENTATION AT HIGHER SCHOOLS OF UKRAINE
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PRESENT STATE OF DISTANCE COURSES IMPLEMENTATION AT HIGHER SCHOOLS OF UKRAINE
СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ ВНЕДРЕНИЯ ДИСТАНЦИОННЫХ КУРСОВ В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ УКРАИНЫ СУЧАСНИЙ СТАН ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ СУЧАСНИЙ СТАН ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ |
|
Creator |
Ivaniv, Olha V.
|
|
Subject |
distance course; virtual learning environment; bank of Web-resources; database of learning objects
дистанционный курс; виртуальная учебная среда; банк Веб-ресурсов; база данных учебных обьектов дистанційний курс; віртуальне навчальне середовище; банк Веб-ресурсів; база даних навчальних об’єктів |
|
Description |
The article deals with the distance courses (DC) implementation of different subjects (economics, information and communication technologies, technical, and humanitarian disciplines) at higher educational institutions of Ukraine till 2009 as well as the first attempts to create a bank and a database for the DCs. The article is accompanied by a lists of distance learning courses, separately for each of the above mentioned five themes established at the eight universities in this country.
В статье проведен анализ внедрения дистанционных курсов (ДК) различной тематики (экономические дисциплины, с информационно-коммуникационных технологий, технические, гуманитарные и фундаментальные дисциплины) в высших учебных заведениях Украины до 2009 года, а также описаны первые попытки создания банка и базы данных на основе этих ДК. Статья сопровождается списками дистанционных курсов, отдельно с каждой из упомянутых выше пяти тематик, созданных в восьми вузах нашей страны. У статті проведено аналіз впровадження дистанційних курсів (ДК) різної тематики (економічні дисципліни, з інформаційно-комунікаційних технологій, технічні, гуманітарні та фундаментальні дисципліни) у вищих навчальних закладах України до 2009 р, а також описано перші спроби створення банку і бази даних на основі цих ДК. Стаття супроводжується списками дистанційних курсів, окремо з кожної із згаданих вище п’яти тематик, створених у восьми ВНЗ нашої країни. У статті проведено аналіз впровадження дистанційних курсів (ДК) різної тематики (економічні дисципліни, з інформаційно-комунікаційних технологій, технічні, гуманітарні та фундаментальні дисципліни) у вищих навчальних закладах України до 2009 р, а також описано перші спроби створення банку і бази даних на основі цих ДК. Стаття супроводжується списками дистанційних курсів, окремо з кожної із згаданих вище п’яти тематик, створених у восьми ВНЗ нашої країни. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/68
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 15, No 1 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 15, No 1 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/68/54
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olha V. Ivaniv
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|